۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

آخرین وضعیت پرونده ستاره پرسپولیس در کمیته انضباطی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ جلسه کمیته انضباطی درباره رسیدگی به تخلف مهدی ترابی و سیداحمد موسوی دو بازیکن تیم‌های پرسپولیس و نساجی روز دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، اما هنوز رأی نهایی این پرونده صادر نشده است....

نقل و انتقال پرسپولیس | شاه ماهی از دست یحیی پرید / پیشنهاد نجومی به فوق ستاره پرسپولیسی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ جلسه کمیته انضباطی درباره رسیدگی به تخلف مهدی ترابی و سیداحمد موسوی دو بازیکن تیم‌های پرسپولیس و نساجی روز دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، اما هنوز رأی نهایی این پرونده صادر نشده است.

کمیته انضباطی که بلافاصله پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی قرار دستور موقت برای این دو بازیکن صادر کرده بود، پس از حضور این دو بازیکن در جلسه هفته گذشته دستور موقت صادره را لغو کرد، اما فعلاً رأی خود را درباره این پرونده صادر نکرده است.

پیگیری خبرنگار مان در این‌باره نشان می‌دهد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هفته آینده از علی صفایی داور این بازی به همراه ناظران این مسابقه دعوت کرده است تا در کمیته انضباطی حاضر و درباره اتفاقات پیش آمده در صحنه درگیری ترابی و موسوی توضیح دهند.

ظاهراً گزارش داور و ناظران بازی برای کمیته انضباطی روشن نبوده و به همین دلیل از آنها برای ارائه توضیحات تکمیلی دعوت شده است تا در کمیته انضباطی حاضر شوند.

قرار است جلسه کمیته انضباطی با حضور داوران و ناظران دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی روز دوشنبه هفته آینده (۳ بهمن ماه) برگزار شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار