۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱

آخرین وضعیت غوغای جنجالی استقلالی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین وضعیت غوغای جنجالی استقلالی ها. ریکاردو ساپینتو ۴۰۰ میلیون تومان جریمه مالی شده که باید دید استقلال سر موقع به آن اعتراض زده یا نه چون این جریمه مالی قابل تجدید نظرخواهی است اما محرومیت دو ج...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین وضعیت غوغای جنجالی استقلالی ها. ریکاردو ساپینتو ۴۰۰ میلیون تومان جریمه مالی شده که باید دید استقلال سر موقع به آن اعتراض زده یا نه چون این جریمه مالی قابل تجدید نظرخواهی است اما محرومیت دو جلسه ای این مربی پابرجاست و اصلا بخشیده نخواهد شد.

آخرین وضعیت غوغای جنجالی استقلالی ها

استقلالی ها که احتمالا باید خودشان جریمه مالی ساپینتو را بدهند، می توانستند روی این جریمه ۴۰۰ میلیونی اعتراض بزنند و کار را به کمیته استیناف بکشانند اما محرومیت سرمربی آنها از بازی با ذوب آهن و آلومینیوم قطعی و غیر قابل بخشش است.

 آخرین وضعیت غوغای جنجالی استقلالی ها

آخرین وضعیت غوغای جنجالی استقلالی ها

ساپینتو محرومیت و جریمه خود را منصفانه ندانسته و البته تعهد داده که دیگر مثل بازی با گل گهر عصبی نشود. او نیمکت نشینان تیم حریف را هم مقصر می داند اما بهرحال فقط می تواند در مورد جریمه مالی اش فرجام خواهی کند. کاری که در واقع باشگاه استقلال باید انجام بدهد و گویا مراحل اداری آن در حال انجام است.در دو بازی آینده استقلال مقابل ذوب آهن و آلومینیوم همچنان دستیاران ساپینتو لب خط خواهند بود و خودش باید از روی سکوها بازیها را تماشا کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط