۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲

آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲/ خبر داغ از وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، رامین اناری نماینده بخشی از کارگران شرکتی کشور گفت: قرار گرفتن طرح ساماندهی کارکنان دولت در برنامه هفتم غلط است. رامین اناری نماینده بخشی از کارگران شرکتی کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از تعلل ط...

ساماندهی کارکنان دولت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، رامین اناری نماینده بخشی از کارگران شرکتی کشور گفت: قرار گرفتن طرح ساماندهی کارکنان دولت در برنامه هفتم غلط است.

رامین اناری نماینده بخشی از کارگران شرکتی کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از تعلل طولانی در به سرانجام رسیدن طرح ساماندهی انتقاد کرد.

اناری با اشاره به خبرهای جدید مبنی بر قرار گرفتن طرح ساماندهی ذیل برنامه هفتم توسعه گفت: برنامه توسعه یک برنامه پنجساله راهبردی و غیر الزام‌آور ا‌ست و نمی‌توان حذف پیمانکاران را در آن گنجاند تا شاید دولت در عرض پنج سال اقدامی بکند یا نکند!

به گفته وی، یک میلیون مشمول طرح ساماندهی در سراسر کشور منتظر رفع ابهام و تعیین تکلیف آن، قبل از پایان کار مجلس یازدهم هستند؛ لذا بعد از بررسی برنامه هفتم باید طرح ساماندهی به سرعت در دستور کار قرار بگیرد، به صحن بیاید و تصویب شود.

این فعال کارگری تاکید کرد: در صورتی که نمایندگان مجلس در این زمینه اهمال کنند، نباید انتظار داشته باشند کارگران شرکتی و قراردادی استان‌های مختلف در انتخابات پیش‌رو به آن‌ها رای بدهند؛ نمایندگان این دوره از مجلس از همان ابتدای کارشان وعده دادند انشالله طرح ساماندهی تصویب می‌شود، اما هنوز کار به جایی نرسیده.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط