۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

آخرین وضعیت روزبه چشمی و استقلال/ ساپینتو چه میکنه در استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، روزبه چشمی که پس از یک فصل موفق در ام‌صلال قطر سال گذشته به فوتبال ایران و استقلال بازگشت و نمایش خوبی در ترکیب آبی‌پوشان ارائه داد و توانست با این تیم به قهرمانی در لیگ ...

روزبه چشمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، روزبه چشمی که پس از یک فصل موفق در ام‌صلال قطر سال گذشته به فوتبال ایران و استقلال بازگشت و نمایش خوبی در ترکیب آبی‌پوشان ارائه داد و توانست با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند، حالا با پیشنهاد دیگر باشگاه‌ها مواجه شده است.

گفته می‌شود برخی باشگاه‌ها ازجمله سپاهان و تراکتور نسبت به جذب روزبه چشمی ابراز علاقه داشته‌اند، اما روزبه چشمی اولویت خود را انتخاب استقلال قرار داده و در صورت مذاکرات مثبت و توافق دوباره با مدیران این باشگاه، به حضورش در جمع آبی‌پوشان ادامه خواهد داد.

چشمی که در فصل اخیر بازیکن چند پُسته فرهاد مجیدی بود و در صورت نیاز به‌عنوان مدافع میانی یا هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد، استقلال را اولویت اصلی خود قرار داده، اما اگر مذاکرات طرفین مثبت پیش نرود، ممکن است پیشنهاد سایر باشگاه‌ها او را مجاب به رفتن از جمع آبی‌ها کند.

استقلال که محمد دانشگر را از دست داده و احتمال دارد سیلوا را نیز در فصل جدید نداشته باشد، با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه است و همین اتفاق موجب شده تا احتمالا این باشگاه روزبه چشمی را حفظ کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار