۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در واپسین ساعات امروز ۱۲ بهمن/ خبر خوش دیوان محاسبات برای معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در پی اختلاف نظرهای به وجود آمده در مورد تاریخ اعمال مزایای رتبه بندی معلمان (طرح مهرآفرین)، با دستور مستقیم رئیس کل این نهاد نظا...

آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان 25 خرداد | آیین نامه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی غلط است! / ادعای جنجالی این نماینده به ایرادات رتبه بندی معلمان / نقدهای غیر کارشناسی بر رتبه بندی در رسانه ها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در پی اختلاف نظرهای به وجود آمده در مورد تاریخ اعمال مزایای رتبه بندی معلمان (طرح مهرآفرین)، با دستور مستقیم رئیس کل این نهاد نظارتی، موضوع مذکور در دستور کار معاونت فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات قرار گرفت و نتیجه آن، پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی به اطلاع وزارت آموزش و پرورش رسید.

بر این اساس معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات، با استناد به قانون نظام رتبه بندی معلمان در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ قابل اجرا است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار