۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان/ حقوق معلمان امروز ۱۰ بهمن در صحن مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: از رئیس جمهور درخواست می کنم که این ماه حقوق وزیر آموزش و پرورش پرداخت نشود تا متوجه شود معلمانی ...

سامانه هسته گزینش sahap.razaviedu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: از رئیس جمهور درخواست می کنم که این ماه حقوق وزیر آموزش و پرورش پرداخت نشود تا متوجه شود معلمانی که حقوق دریافت نمی کنند، چه وضعیتی دارند.

وی افزود: برخی از معلمان ۸ ماه است که حقوق نگرفته اند و متأسفانه وزیر آموزش و پرورش توجهی به این مسئله ندارد.

نماینده مردم بافق ومهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها شاهدیم برخی از کشورهای اروپایی قرآن را آتش می زنند و باید بدانند با این کار عملاً خود و کشورشان را آتش زده اند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

سردار

۱۰ بهمن ۱۴۰۱


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ این زردک بی خاصیت اینقدر در این مدت حسابش رو پر کرده که یکماه که هیچ اگه چندسال هم بهش حقوق ندن ککش هم نمیگزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از روزی که وزیر شده باتوجه به مدرک گردشگری که داره،دم بساعت در حال گردش هست،ببین حق مأموریت این نخاله چقدر شده تاالان !!!!!!!!!!!!!!بعد بیش از یک و نیم ساله که 38هزار میلیارد دستشون بوده و در پرداخت رتبه بندی مرتب امروز و فردا کردن،فقط سود بانکی این مبلغ که معلوم نیست تو کدوم بانک نورچشمی دپوشده رو حساب کنید مختون سوت میکشه!!!!!! لجن که کار نمیکنه چز لجنی کردن اطراف!!!!!!! اگه راست میگید با اردنگی بندازیدش بیرون.

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار