۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹

آخرین وضعیت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران از زبان نماینده مجلس امروز ۱۹ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین وضعیت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران از زبان نماینده مجلس امروز ۱۹ خرداد را در اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات بیشتر از میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارگران. اصلاح حقوق بازنشست...

جدول افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1402

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین وضعیت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران از زبان نماینده مجلس امروز ۱۹ خرداد را در اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات بیشتر از میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارگران.

اصلاح حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری| فیلم

رئیس فراکسیون کارگری مجلس می گوید :مفاد لایحه برنامه هفتم توسعه درباره حقوق بازنشستگان و کارگران به گونه‌ای است که گویی می‌خواهند اقشار آسیب‌پذیر جامعه و من جمله کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را مقابل دولت و نظام قرار دهند.

بابایی کارنامی خواسته‌های دو قشر بزرگ بازنشستگان و کارگران از مجلس و دولت و سایر ارکان نظام را برحق عنوان کرد.

تلاش مجلسی ها برای رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی خرداد ۱۴۰۲

نبض بازار:رئیس فراکسیون کارگری مجلس، تلاش برای رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را یکی از اولویت‌های مهم مجلس و فراکسیون کارگری عنوان کرد.

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس درمراسم تجلیل از ورزشکاران و منتخبین المپیاد ورزشی بازنشستگان استان مازندران، خواسته‌های دو قشر بزرگ بازنشستگان و کارگران از مجلس و دولت و سایر ارکان نظام را برحق عنوان کرده و گفت: با همکاری دولت و تامین اجتماعی تلاش می‌کنیم علاوه بر تامین رفاهیات و سلامت جسمی و روانی بازنشستگان شریف تامین اجتماعی، به رفع دغدغه‌های معیشتی این جامعه شریف هم همت گماریم.

در این مراسم که اعضای هیات مدیره و بازرسین کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران حضور داشتند، مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان و نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در سخنانی گفت: انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی با تکریم جامعه شریف بازنشستگان در جهت حل مشکلات این عزیزان تلاش نماید.

نصراله دریابیگی (نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان و دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران) با انتقاد از برنامه هفتم توسعه اجتماعی-اقتصادی-فرهنگی؛ گفت: در بحث‌های مرتبط با جامعه کارگری و بازنشستگان؛ مفاد برنامه هفتم توسعه به گونه‌ای است که گویی می‌خواهند اقشار آسیب‌پذیر جامعه و من جمله کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را مقابل دولت و نظام قرار دهند.

افزایش حقوق بازنشستگان 19 خرداد

حقوق بازنشستگان

ملاک و معیار جامعه کارگری و بازنشستگان برای افزایش حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۲

این فعال کارگری گفت: ملاک و معیار جامعه کارگری و بازنشستگان؛ قانون کارمصوب ۱۳۶۹ می‌باشد و خط قرمز ده‌ها میلیون کارگر و بازنشسته همین قانون است؛ کارگران و بازنشستگان جان خویش را برای نظام و رهبری گذاشته‌اند و صحیح نیست که عده‌ای با نیات نامعلوم در لایحه برنامه توسعه اسنثمار کارگر را به عنوان قانون ترویچ دهند.

دریابیگی گفت: ما تشکل‌های کارگری و بازنشستگان در برابر هرگونه هجمه‌ای به قانون کار سکوت نخواهیم کرد و به منتقدان و مجریان لایحه برنامه توسعه در بحث‌های مرتبط با امور کارگری و تنظیم روابط کار هشدار می‌دهیم که مراقب باشند صدای اعتراض این جماعت بلند نشود.

حقوق بازنشستگان

افزایش-حقوق-بازنشستگان-

فلاح مدیرکل تامین اجتماعی نیز درباره اجرای طرح کرامت رضوی و علوی و برگزاری المپیاد ورزشی سخن گفت و ازخدمات حضوری و غیرحضوری تامین اجتماعی در استان گزارشی ارائه کرد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار