۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در ادامه بخوانید. سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که تردد در محو...

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در ادامه بخوانید.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است.

ایسنا نوشت: وی افزود: در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل امامزاده طاهر تا پایانه شهید کلانتری ترافیک نیمه‌سنگین، در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر ترافیک پرحجم اما روان، در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس ترافیک نیمه‌سنگین و در آزادراه ساوه – تهران محدوده فیروزبهرام ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی نیز از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان یزد خبر داد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار