۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

آخرین وضعیت از افزایش حقوق مرداد ۱۴۰۰ فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در کنار رتبه‌بندی معلمان که برای اجرایی شدن در مرحله تأمین بودجه متوقف مانده است، اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان نیز برای اجرایی شدن با مشکلاتی مواجه شده است و فعلاً خبری از اجرایی شدن آن نیست. اگ...

آخرین وضعیت از افزایش حقوق مرداد ۱۴۰۰ فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در کنار رتبه‌بندی معلمان که برای اجرایی شدن در مرحله تأمین بودجه متوقف مانده است، اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان نیز برای اجرایی شدن با مشکلاتی مواجه شده است و فعلاً خبری از اجرایی شدن آن نیست.

اگر چه جلسات متعدد نمایندگان فرهنگیان با محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، اعمال ضرایب فوق‌العاده ویژه فرهنگیان را به همراه داشت و قرار بود، ضرایب جدید فوق‌العاده ویژه معلمان برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور،  به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی از یکم فروردین ۱۴۰۰ بدین شرح اجرا شود: فوق العاده ویژه معلمان در بدو استخدام ۲۱ درصد، در طبقه بندی مقدماتی، پایه، ارشد ضریب ۲۱ درصد، خبره ضریب ۲۴ درصد و عالی ضریب ۲۷ درصد؛ اما هم‌اکنون مسئولان وزارت آموزش و پرورش می‌گویند برای اعمال این ضرایب با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار