۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

آخرین نظق ستاری فرد از اعتبارات رتبه‌بندی معلمان و پاداش پایان خدمت فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ صادق ستاری فرد در گردهمایی معاونین پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استان‎های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، از تخصیص اعتبارات رتبه بندی و پ...

رتبه بندی معلمان و فرهنگیان | اجرای رتبه بندی، احترام دولت به معلمان و فرهنگیان است / بودجه 6 ماهه اجرای رتبه بندی در دولت به این مبلغ ارتقاء یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ صادق ستاری فرد در گردهمایی معاونین پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استان‎های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، از تخصیص اعتبارات رتبه بندی و پاداش پایان خدمت فرهنگیان به دلیل همراهی و همکاری سازمان برنامه و بودجه تشکر کرد.

وی افزود: بعد از ۲ سال وقفه آموزشی به دلیل بیماری کرونا در حوزه ساماندهی نیروی انسانی از چالش‎ها عبور کردیم.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: تحول را باید در ۴ بعد دنبال کنیم؛ تحول در نیروی انسانی به عنوان مهمترین رکن و معلم مهمترین عنصر در مدرسه؛ تحول در محتوا و برنامه درسی، کتب، برنامه هفتگی و بسته‎های یادگیری آموزشی؛ تحول در فضا، زیر ساخت و تجهیزات؛ تحول در نظام اداری و مالی و اصلاح ساختار سازمانی و اصلاح بودجه از جمله این موارد است که دو بعد مهم از این تحولات در حوزه وظایف، صلاحیت‌ها و اختیارات معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع محسوب می‌شود.

ستاری فرد در ادامه با اشاره به پنج عامل مهم در بعد نیروی انسانی اشاره کرد: جذب، تربیت، توانمندسازی نیروی انسانی، ساماندهی و نگاهداشت نیروی انسانی نیازمند برنامه ریزی دقیق و آینده نگر دارد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی وتوسعه منابع در ادامه اظهار کرد: مدرسه کانون تربیتی، پیشرفت و محله محور است. باید با احیاء و استفاده از ظرفیت‎های قانونی و اعتمادسازی والدین مدارس را به کانون تربیتی محله تبدیل کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، برنامه ریزی تامین منابع انسانی در سال تحصیلی آینده، بررسی چالش‎ها و آسیب‎های سال جاری، بررسی چالش‎ها و نواقص رتبه بندی معلمان و برنامه‎ریزی برای اجرای هرچه بهتر آن، راهکار‌های ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی به فرهنگیان، ارائه نقطه نظرات معاونین استان‎ها و پرسش و پاسخ از برنامه‎های این نشست دو روزه بود.

این گردهمایی با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش و مسئولین سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

عباس

۱۴ آذر ۱۴۰۱


ستاری فرد منظورت از چند روز یعنی چند‌ماه؟؟!!!!

Saman

۱۴ آذر ۱۴۰۱


دوصد گفته به نیم کردار نمی ارزد.۱۶ ما هست امروز و فردا میکنن هنوز هم وعده و حرف توخالی.خدایا ......

نظرات بسته شده است