۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸

آخرین مهلت طرح ایران خودرو برای فروش ۴ محصول به مادران+ جزئیات نحوه ثبت نام ۸ اردیبهشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ایران خودرو و سایپا همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه دهند. حالا هم آنها بر اساس قانون جوانی جمعیت، موظف به اجرای طرحی با ...

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 9 آذر 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ایران خودرو و سایپا همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه دهند. حالا هم آنها بر اساس قانون جوانی جمعیت، موظف به اجرای طرحی با عنوان خودرو بدون قرعه‌کشی برای مادران شده‌اند. این هفته نوبت به دور جدید آن،تحت عنوان «پیش فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر ۱۲ ماهه، اردیبهشت ۱۴۰۱ – ویژه قانون حمایت از خانواد و جوانی جمعیت»، رسیده است.

اما شرایط ثبت‌نام خودرو برای فرزند دوم چیست؟

ایران خودرو، این طرح را در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ دانسته‌. مادرانی که فرزند دوم آنها از این تاریخ به بعد متولد شده است مشمول طرح‌های ایران خودرو و سایپا، هستند.

این شرکت تاکید کرده‌ است که اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص محصول در قالب قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد. در غیر این صورت، همه مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه را دارند.

در بخشنامه خودرو بدون قرعه‌کشی برای مادران آمده است: اطلاعات طرح مذکور، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌گردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر شود.

این دور از طرح پیش فروش ایران خودرو (با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه)، از روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شده است و فردا، هشتم به پایان می‌رسد.

در این مرحله از پیش فروش ایران خودرو، چهار محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو اتوماتیک و دناپلاس توربو دستی، عرضه شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط