۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام خودرو برای جانبازان ۷۰ درصد در سامانه یکپارچه فروش خودرو تا فردا تمدید شد.

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: جانبازان ۷۰ درصد از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ فرصت داشتند در سامانه یکپارچه فروش خودرو جانبازان به نشانی janbazan.saleauto.ir مراجعه و ثبت نام کنند که این فرصت تا فردا تمدید شده است.

وی گفت: در این مرحله از ثبت نام فقط جانبازان ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو می‌توانند از خودروهای اعلامی، خودرو انتخاب کنند.

سختی‌های زندگی جانبازان مشمول دریافت خودروی وارداتی موجب شده است بعضاً تصمیم بگیرند امتیاز خود را بفروشند تا با پول آن بتوانند چاله‌های زندگی را پر کنند، اینجاست که سر و کله دلال‌ها پیدا می‌شود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، اضافه کرد: از فردا سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ تا روز جمعه ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ فقط جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد می‌توانند تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو از خودروهای اعلامی، خودرو انتخاب کنند.

تاریخ نهایی ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان در بهمن ۱۴۰۲

تقدسی در خصوص ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی هم گفت: به زودی اطلاعیه برای ثبت نام خودروهای وارداتی ابلاغ می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : تسنیم

مطالب مرتبط