۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲

آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org امروز از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش ثبت‌نام افرادی است که تاکنون موفق به نام‌نویسی در نوبت اول آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۲ نشده‌اند. این فرصت مجدد بعد ...

کنکور ارشد 1400

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org امروز از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش ثبت‌نام افرادی است که تاکنون موفق به نام‌نویسی در نوبت اول آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۲ نشده‌اند.

این فرصت مجدد بعد از یک بار تمدید (از ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه) امکان ثبت‌نام، برای رفاه بیشتر حال متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نشده اند، در نظر گرفته شده است.

مهلت اولیه ثبت نام در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۲ از هشتم تا چهاردهم آبان ماه بود که تا هجدهم آبان تمدید شد.

علاوه بر جاماندگان ثبت‌نام در آزمون سراسری، متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند نیز در صورت تمایل، صرفاً در بازه زمانی مذکور می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود (از قبیل گروه آزمایشی، محل اقامت جهت تعیین حوزه امتحانی، سهمیه و …) اقدام کنند.

بعد از پایان مهلت تعیین شده، اقدام در خصوص درخواست ثبت نام یا ویرایش اطلاعات میسر نیست.

سامانه سنجش امروز از ساعت ۸ تا ۱۷ برای جاماندگان ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۲ باز است

تاکنون ۹۶۰ هزار نفر برای رقابت در کنکور ۱۴۰۲ (نوبت اول) که قرار است در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه امسال برگزار شود، نام نویسی کرده اند.

ثبت نام دوره دوم از ۱۵ تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ انجام و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار