۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸

آخرین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ آذر ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  قیمت اغلب گوشی‌های پرفروش سامسونگ و شیائومی امروز دوشنبه هشتم آذر ماه افزایش مختصری را تجربه کرد. همچنین بین مدل‌های اپل امروز گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس با قیمت ۳۸ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان و آیفون ۱۳ ...

آخرین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ آذر ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  قیمت اغلب گوشی‌های پرفروش سامسونگ و شیائومی امروز دوشنبه هشتم آذر ماه افزایش مختصری را تجربه کرد. همچنین بین مدل‌های اپل امروز گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس با قیمت ۳۸ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان و آیفون ۱۳ پرو به قیمت ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. از طرفی بین گوشی‌های شیائومی poco X3، poco M3 و redmi note 10s بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتند. قیمت گوشی  Mi 11 lite  با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت با افزایش قیمتی بیش از سایر مدل‌ها، با قیمت ۸ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت گوشی سامسونگ A12 امروز هشتم آذر نسبت به دیروز حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشته و با ظرفیت ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت به قیمت ۴ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. از طرف دیگر  قیمت گوشی‌های سامسونگ A52 و A52s 5G بین ۷۰۰ هزار تا یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به ترتیب با رقم ۹ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گلکسی A12 پرفروش‌ترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار موبایل ایران است و بین مدل‌های محبوب این برند کمترین قیمت را دارد. گلکسی A22 نیز با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت پشت سر گلکسی A12 دومین مدل محبوب کره‌ای‌ها در ایران محسوب می‌شود.

گلکسی S20 FE نسخه طرفداری از مدل پرچمدار گلکسی S20 است و با گذشت بیش از یک سال از زمان عرضه، هنوز محبوب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ در بازار ایران به شمار می‌رود. بین دیگر مدل‌های میان‌رده سامسونگ، گلکسی A72 و گلکسی A52 نیز با استقبال خوبی روبرو شده اند و نام این مدل‌ها در فهرست زیر دیده می‌شود. همچنین گلکسی A52s 5G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A52 می‌تواند رقیبی قدرتمندی برای گلکسی S20 FE، گلکسی A72  وگلکسی A52 باشد. همچنین گلکسی M31 برای کاربرانی که وسواس زیادی بابت باتری گوشی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M31 با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.

S21 Ultra 5G  تنها پرچمدار سامسونگ در لیست پرفروش‌های این برند در بازار ایران است. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث می‌شود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازی‌های سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند./فرارو

قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ

مدل قیمت
گلکسی A12 (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) ۴ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان
گلکسی A32 (ظرفیت۱۲۸ گیگابایت) ۷ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان
گلکسی S20 FE (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۱ میلیون و ۳۳۹ هزار تومان
گلکسی A72 (ظرفیت۱۲۸ گیگابایت) ۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان
گلکسی A22 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۵ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان
گلکسی  A52 (ظرفیت  ۱۲۸ گیگابایت) ۹ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان
گلکسی A52s 5G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۰ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان
گلکسی S21 Ultra 5G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۲۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان
گلکسی M31 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
گلکسی A32 5G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۷ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان

قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی

Poco X۳ Pro پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X۳ Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note 8 2021 نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل‌های پرفروش دست و پا کند.

Poco M3 دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi 10T Lite 5G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی‌های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد. همچنین Poco F3 گران‌ترین مدل پرفروش چینی‌ها محسوب می‌شود و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود. دلیل استقبال ایرانی‌ها از این مدل، می‌تواند سخت افزار قدرتمند و قابلیت به روز رسانی آن تا چند سال آینده باشد.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

مدل قیمت
Poco X3 Pro (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۶ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان
Redmi Nore 8 2021 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان
Poco M3 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۵ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان
Redmi 9A (ظرفیت ۳۲ گیگابایت) ۳ میلیون و ۸۰ هزار تومان
Poco F3 (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان
Redmi Note 10s (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۷ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان
Mi 10T Lite 5G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۸ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان
Mi 11 Lite (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۸ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان
Redmi 9T (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
Redmi 9C (ظرفیت ۳۲ گیگابایت) ۳ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان

قیمت گوشی های آیفون

آیفون SE مدل ۲۰۲۰ ارزانترین مدل پرفروش اپل است. آیفون SE مدل ۲۰۲۰ با ظاهری شبیه به آیفون هشت، سخت افزار قوی تری به کاربران ارائه می‌دهد . آیفون SE مدل ۲۰۲۰ پرفروش ترین گوشی آیفون در بازار ایران به شمار می‌رود. آیفون ۱۲ پرومکس با گذشت یک سال از زمان عرضه هنوز فروش خوبی را در بازار تجربه می‌کند. هواداران برند اپل در ایران آیفون ۱۲ پرومکس را به دلیل ویژگی های سخت افزاری قوی آن هنوز به مدل های هم قیمتش در دیگر برند ها ترجیه می‌دهند. آیفون ۱۳ آخرین ورژن ارائه شده توسط اپل در بازار جهانی است. نسخه های مختلف آیفون ۱۳ به محض ورود به بازار ایران متقاضیان خود را پیدا کردند. آیفون ۱۳ پرومکس با دوربین بهتر نسبت به نسخه ۱۳ در بازار موجود است. آیفون ۱۲ مینی توسط اپل عرضه شد تا هواداران سنتی آیفون به ویژه خریدارانی که طرفداران گوشی هایی با صفحه نمایش کوچک تر از شش اینچ بودند را راضی نگه دارد. آیفون ۱۲ مینی با وجود کوچک بودن دارای سخت افزار قوی است و نیاز کاربرانش را به طور کامل برطرف می‌کند.

قیمت روز گوشی‌های آیفون

مدل قیمت
آیفون SE مدل ۲۰۲۰ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۲ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان
آیفون ۱۲ پرومکس (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۸ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان
آیفون ۱۳ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرو (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرومکس (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۲ مینی (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان/فرارو

مطالب مرتبط

آخرین اخبار