۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸

آخرین قیمت خودرو های ایران خودرو وسایپا در امروز سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰/کاهش باورنکردنی قیمت تارا و شاهین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت خودرو در این هفته در مقایسه با هفته گذشته کاهش محسوسی داشته و اکثر خودروهای پرتقاضا تغییر کانال قیمت داشته اند. کاهش ۷ میلیونی قیمت سمند LX به عنوان مثال می توان به قیمت سمند LX اشاره کرد که ...

آخرین قیمت خودرو های ایران خودرو وسایپا در امروز سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰/کاهش باورنکردنی قیمت تارا و شاهین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت خودرو در این هفته در مقایسه با هفته گذشته کاهش محسوسی داشته و اکثر خودروهای پرتقاضا تغییر کانال قیمت داشته اند.

کاهش ۷ میلیونی قیمت سمند LX

به عنوان مثال می توان به قیمت سمند LX اشاره کرد که از ۲۶۵ میلیون تومان در اواخر هفته گذشته به ۲۵۸ میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو ۴۰۵ جی ال ایکس هم از ۲۶۷ میلیون تومان در همان مقطع زمانی با کاهش ۴ میلیون تومانی به ۲۶۳ میلیون رسید.

قیمت پژو پارس TU5 هم کاهش ۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و اکنون در محدوده ۳۲۸ میلیون تومان دور می زند.

قیمت تارا دنده ای زیر ۴۰۰ میلیون تومان

یکی از مهمترین تحولات بازار خودرو سقوط قیمت تارا دنده ای به زیر ۴۰۰ میلیون تومان است. قیمت تارا دنده ای هفته گذشته در محدوده ۴۰۳ میلیون تومان بود اما اکنون به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است که کاهش قیمت ۸ میلیون تومانی می تواند جالب توجه باشد. با این حال قیمت این خودرو هنوز در بازار بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان بالاتر از کارخانه است که این مساله لزوم بازنگری در قیمت گذاری دستوری خودرو را نشان می دهد.

قیمت شاهین در بازار زیر قیمت کارخانه

نکته دیگر در خصوص تغییرات محسوس بازار خودرو کاهش قیمت شاهین سایپا در بازار به گونه ای است که اکنون نمایشگاه دارها این خودرو را زیر قیمت کارخانه قیمت می دهند.

قیمت شاهین در کارخانه ۳۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است اما قیمت در بازار ۳۴۲ میلیون تومان اعلام شده است. شاهین را می توان یکی از نمونه های خوب در بحث قیمت گذاری به حساب آورد که مدل قیمت گذاری آن موجب شده تا دست سفته بازان برای مانور روی این خودرو بسته شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط