۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان امروز ۹ خرداد ۱۴۰۲ و جزئیات بیمه تکمیلی فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، نماینده‌های مخالف وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش می‌گویند؟ یوسف نوری در اجرای رتبه‌بندی معلمان کنار گذاشته شد اما شما هم با همان حلقه کار را جلو بردید. برنامه وزیر جدید آموزش و پرورش برای استخ...

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان 28 اسفند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، نماینده‌های مخالف وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش می‌گویند؟ یوسف نوری در اجرای رتبه‌بندی معلمان کنار گذاشته شد اما شما هم با همان حلقه کار را جلو بردید. برنامه وزیر جدید آموزش و پرورش برای استخدام و رتبه‌بندی معلمان و بیمه تکمیلی فرهنگیان چیست؟
صفحه اقتصاد نوشت: روند بررسی برنامه‌ها و صلاحیت رضا مراد صحرایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش تشریح شد. امروز «سه‌شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن مجلس را قرائت کرد. روند بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس در حال برگزاری است.

احمد نادری، عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و صلاحیت رضا مراد صحرایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را تشریح کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس  بیان کرد: رئیس جمهور یک ساعت فرصت داشت که درباره برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صحبت کند که به علت عدم حضور رئیس جمهور در مجلس، از اجرای این بخش عبور می‌کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارش کمیسیون را به مدت ۱۰ دقیقه قرائت می‌کند و سپس دو نفر از نمایندگان موافق و دو نفر از نمایندگان مخالف هم نقطه نظرات خود را درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطرح می‌کنند و در نهایت هم وزیر پیشنهادی، ۳۰ دقیقه برای دفاع از برنامه‌های خود فرصت دارد.

گفتنی است محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در صحن مجلس حضور یافته است.

علی بابایی کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی به عنوان مخالف رضا مراد صحرایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مخالفت من از جنس مخالفت با جریان حاکم بر وزارت آموزش و پرورش نیست چون همه اذعان داریم که وزارت آموزش و پرورش امروز علیه جریان غربگرا و سکولار است و با آنها مقابله می‌کند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار