۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸

آخرین خبر از رتبه بندی فرهنگیان امروز چهار شنبه ۱۴۰۲/۴/۲۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از روز نو، در حالی که در ۱۰۰ روز گذشته چند نفر از فعالان صنفی برای پیگیری وضعیت به همه جا پیغام داده اند، هیچ جوابی نگرفته اند و در مصاحبه ها نیز این موضوع اعلام نمی شود. هزینه های بالای ...

آخرین خبر از رتبه بندی فرهنگیان امروز چهار شنبه ۱۴۰۲/۴/۲۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از روز نو، در حالی که در ۱۰۰ روز گذشته چند نفر از فعالان صنفی برای پیگیری وضعیت به همه جا پیغام داده اند، هیچ جوابی نگرفته اند و در مصاحبه ها نیز این موضوع اعلام نمی شود.

هزینه های بالای زندگی و درمان و بی پولی ناشی از عدم دریافت معوقه باعث گردیده است که بسیاری از معلمان از این وضعیت خسته و‌ درمانده شده و دیگر انگیزه ای برای کار کردن نداشته باشند.

همچنین پیش از این نیز معلمان برای پیگیری به ادارات مراجعه کرده و به وزارتخانه نامه نوشته اند اما مسئولان پاسخی در مورد معوقات رتبه بندی معلمان نمی دهند و ادارات هم می گویند هر وقت وزارت پول پرداخت کرد ما معوقه شما را پرداخت می‌کنیم.

گفتنی است با افزایش تورم و گرانی، جامعه معلمان با شرایط سختی دست و‌ پنجه نرم میکنند و بعضی از آنان برای تامین هزینه های زندگی مجبور به کار با اسنپ شده اند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

علی

۲۸ تیر ۱۴۰۲


خدمتگزاران بیچاره با 100 دلار و فرهنگی با 200 و 300 دلار زنده است . بی عدالتی بین کارمندان سایر نهادها در مقایسه با فرهنگیان کمر مان را شکسته . حقوق معلمان سایر کشورها چقدر است جناب وزیر محترم جنابعالی که 20 کشور درس داده اید خوب می دانید .نیازی به گفتن ندارد .

نظرات بسته شده است