۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

آخرین خبر از بازگشت دو ستاره سابق استقلال به استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،آخرین خبر از بازگشت دو ستاره سابق استقلال به استقلال. طی روزهای اخیر عنوان شد باشگاه استقلال در صدد است تا مامه بابا تیام و علی کریمی بازیکنان تیم کایسری اسپور ترکیه را در نیم فصل...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،آخرین خبر از بازگشت دو ستاره سابق استقلال به استقلال. طی روزهای اخیر عنوان شد باشگاه استقلال در صدد است تا مامه بابا تیام و علی کریمی بازیکنان تیم کایسری اسپور ترکیه را در نیم فصل جذب کند.

در همین راستا و پس از حضور نماینده باشگاه استقلال در ترکیه این موضوع بیش از پیش جدی تر به نظر رسید. این مقام مسئول که برای دیدار با میلیچ و جلب رضایت او جهت صرفنظر کردن از شکایتش در ترکیه حضور داشت ظاهراً هم زمان صحبتهایی هم با این دو بازیکن انجام داده تا با یک تیر دو نشان زده شده باشد.

اما خبرهای رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که بازگشت علی کریمی هافبک طراح سابق استقلال از کایسری اسپور به این باشگاه منتفی است. این بازیکن که تحت قرارداد باشگاه الدحیل قطر است و به صورت قرضی به تیم ترکیه ای پیوسته شرایط خودش برای این انتقال را به گونه‌ای توضیح داده که قطعاً حضورش در استقلال منتفی است.

اما هم تیمی علی کریمی و مهاجم سابق استقلال یعنی مامه بابا تیام نیز که در این تیم توپ می زند نیز در پاسخ به پیشنهاد باشگاه استقلال جواب منفی داده و گفته که حاضر نیست شرایط خوبش در این تیم ترکیه ای را از دست داده و به لیگ ایران برگردد.

با این تفاسیر این دو بازیکن که یکی لژیونر ایرانی حاضر در ترکیه و دیگری لژیونر سنگالی حاضر در سوپرلیگ ترکیه است دست رد به سینه نماینده باشگاه استقلال زدند تا حضورشان در استقلال منتفی شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار