۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

آخرین خبر از بازشدن پنجره نقل وانتقالات استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،آخرین خبر از بازشدن پنجره نقل وانتقالات استقلال. با گذشت نزدیک به ۲ هفته از وعده ۱۰ روزه مدیرعامل استقلال مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالات آبی ها، سرانجام این اتفاق رخ داد و با پ...

آخرین خبر از بازشدن پنجره نقل وانتقالات استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،آخرین خبر از بازشدن پنجره نقل وانتقالات استقلال. با گذشت نزدیک به ۲ هفته از وعده ۱۰ روزه مدیرعامل استقلال مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالات آبی ها، سرانجام این اتفاق رخ داد و با پرداخت مطالبات گابریله پین و هرویه میلیچ و ارسال تأییدیه وکلای این ۲ نفر به فیفا، اکنون آبی ها مشکلی برای جذب بازیکن جدید ندارند.

در اطلاعیه رسمی استقلال و به نقل از علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه آمده است که پس از پرداخت مطالبات گابریل پین مربی سابق این تیم و هرویه میلیچ بازیکن کروات سابق آبی پوشان و اعلام دریافت طلب از سوی این دو به فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال رسما باز شد.

اکنون استقلال تنها ۴۸ ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فرصت دارد تا بازیکنان مدنظر خود را جذب کند. نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ‌برتر  در حالی از تاریخ هفدهم دی  بهمن‌ماه آغاز شده است که براساس اعلام مسئولان پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل لیگ برتر خلیج فارس شامگاه روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ رسما بسته خواهد شد.

ریکاردو ساپینتو لیست بازیکنان مورد نظرش را به مدیران باشگاه داده و باید دید مذاکرات با این افراد چگونه پیش خواهد رفت. آبی ها با علم به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیمشان در روزهای آخر بازار نقل و انتقالات، صحبت هایی را با چند بازیکن آغاز کرده اند و اکنون به دنبال پیش بردن مراحل پایانی این مذاکرات و جذب نفرات مورد نظر سرمربی تیمشان هستند.

البته باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تنها با جذب بازیکنان جدید همراه نخواهد بود. آبی ها به طور قطع چند خروجی مطرح نیز خواهند داشت و اصولا از آنجایی که فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم پر شده، تا بازیکنی از جمع شاگردان ساپینتو جدا نشود، آنها قادر به خرید نفرات جدید نخواهند بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار