۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش | فراخوان ثبت نام آموزش و پرورش صادر شد + زمان امتحان در اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش | فراخوان ثبت نام آموزش و پرورش صادر شد + زمان امتحان در اردیبهشت ۱۴۰۲. مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور کیفیت بخشی منابع انسانی در گفتگو با بازارکار با اشاره به ...

استخدام آمورش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش | فراخوان ثبت نام آموزش و پرورش صادر شد + زمان امتحان در اردیبهشت ۱۴۰۲. مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور کیفیت بخشی منابع انسانی در گفتگو با بازارکار با اشاره به اینکه کلیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شده اعلام کرد: فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همین هفته (روزهای آتی) آغاز می شود.

خبر ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش تا پایان سال ۱۴۰۱

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور کیفیت بخشی منابع انسانی در گفتگو با بازارکار با اشاره به اینکه کلیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شده اعلام کرد: فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همین هفته (روزهای آتی) آغاز می شود.

مهندس سجاد صدیق مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی گفت: با پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش و با جلسات متعددی که با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم، موفق شدیم مجوز های لازم برای جذب نیرو و استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اخذ کنیم.

آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان قبل از سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود و فرآیند بررسی و جذب پذیرفته شدگان بعد از سال و در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲ (ادیبهشت ماه)صورت خواهد پذیرفت.

مهندس صدیق درباره اینکه آیا در این آزمون برای نیرو های حق التدریس و نهضت سواد آموزی و … نیز امتیازی در نظر گرفته شده یا خیر به بازارکار گفت: همه باید در این آزمون استخدامی شرکت کنند و سوابق مفید نیرو های شرکت کننده در این آزمون نیز مورد توجه قرار می گیرد و لحاظ خواهد شد.

مشاور وزیر در امور کیفیت بخشی منابع انسانی درباره اینکه چه تعداد نیرو در این آزمون پذیرفته می شوند گفت: آمار و جزئیات بیشتر این آزمون در روزهای آتی به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

وی درباره مدرک تحصیلی داوطلبان این آزمون نیز گفت: مدرک تحصیلی مورد نظر برای شرکت در این آزمون حداقل لیسانس است.

گفتنی است؛ در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، بندی با عنوان ماده ۲۸ وجود دارد که برمبنای این بند آموزش و پرورش می‌تواند برای تامین بخشی از نیروی مورد نیاز خود از طریق برگزاری آزمون استخدام با توجه به رعایت ضوابط و مقررات از میان دانش‌ آموختگان سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و دانشگاه های سراسر کشور، با شرط گذراندن حداقل دوره یکساله مهارت آموزی در «دانشگاه فرهنگیان» اقدام نماید.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط