۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰

آخرین حدس و گمان‌ها در مورد یک پرونده سنگین؛ پنجره نقل‌ و انتقالات استقلال بسته می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهلتی که فدراسیون فوتبال جهان برای پرداخت بدهی استراماچونی تعیین کرده تا پایان فروردین است نه ۱۰ فروردین. اما تاکیدی که باشگاه استقلال برای پراخت این مربی تا ۱۰ فرودین دارد، به خاطر کسب مجوز حرفه ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهلتی که فدراسیون فوتبال جهان برای پرداخت بدهی استراماچونی تعیین کرده تا پایان فروردین است نه ۱۰ فروردین. اما تاکیدی که باشگاه استقلال برای پراخت این مربی تا ۱۰ فرودین دارد، به خاطر کسب مجوز حرفه ای به منظور حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از ماه‌ها پیش به همه تیم‌هایی که خواهان کسب مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا است، اعلام کرد تا ۳۰ مارس باید بدهی‌های خود را پرداخت کنند. در غیر اینصورت مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا صادر نمی‌شود. بر این اساس امروز اگر باشگاه استقلال بدهی استراماچونی و دیگر پرونده‌ها را پرداخت نکند، شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.

باشگاه استقلال تا این لحظه پرداخت بدهی استراماچونی را به طور رسمی تایید نکرده است. هر چند برخی منابع خبری بر اساس حدس و گمان‌ها گفته‌اند این بدهی پرداخت شده است.

 پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار