۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴

آخرین جزئیات از نحوه خرید کردن با کالابرگ الکترونیکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر سید صولت مرتضوی امروز جزئیات جدید نحوه استفاده شهروندان از کالابرگ الکترونیک را اعلام کرد. مطابق اعلام وزیر تعاون استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی از طریق همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوا...

زمان واریز یارانه ابان ماه۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر سید صولت مرتضوی امروز جزئیات جدید نحوه استفاده شهروندان از کالابرگ الکترونیک را اعلام کرد. مطابق اعلام وزیر تعاون استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی از طریق همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار، امکان‌پذیر خواهد بود و ۱۱ گروه کالایی مشخص شده است و افراد می‌توانند از گروه کالایی اعلام شده، خرید خود را انجام دهند.

یارانه نقدی یا کالابرگ ؟ کدام را انتخاب کنیم؟
دولت همچنین سامانه شبکه ملی اعتبار را برای کالابرگ الکترونیکی ایجاد کرده و آن را به صورت آزمایشی در چند استان هم اجرا کرده است. با این کوپن الکترونیکی می‌توان محصولاتی از ۱۱ گروه کالایی را خریداری کرد.

شهروندان این خرید را از طریق شبکه اعتباری پشتیبان انجام می‌دهند. هر شهروندی که در طول یک ماه از کالابرگ خود استفاده نکند درست در روز واریز یارانه‌ها می‌تواند مبلغ آن را به صورت نقدی دریافت کند. این طرح از سوی دولت و به صورت پایلوت در هرمزگان اجرات شده است. هرمزگانی‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز (اعلام شده) نسبت به استفاده از این اعتبار در خرید اقلام اساسی استفاده کنند و خرید اقلام اساسی به‌صورت نقد و اعتباری انجام می‌شود؛ یعنی مقدار مشخصی از قیمت کالا از محل اعتبار اختصاص‌داده شده پرداخت می‌شود و خریداران باید بقیه مبلغ را با استفاده از کارت بانکی یا به‌صورت نقدی پرداخت کنند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط