۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

رتبه بندی معلمان | نوروزی : توهین میرکاظمی با اجرای رتبه بندی به معلمان و فرهنگیان / پاسخ دولت برای تاخیر اجرای رتبه بندی معلمان /اجرای رتبه بندی از قول تا قانون (۴ خرداد ۱۴۰۱)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آخرین اخبار رتبه بندی معلمان | نوروزی : توهین میرکاظمی با اجرای رتبه بندی به معلمان و فرهنگیان / پاسخ دولت برای تاخیر اجرای رتبه بندی معلمان /اجرای رتبه بندی از قول تا قا...

مراحل بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آخرین اخبار رتبه بندی معلمان | نوروزی : توهین میرکاظمی با اجرای رتبه بندی به معلمان و فرهنگیان / پاسخ دولت برای تاخیر اجرای رتبه بندی معلمان /اجرای رتبه بندی از قول تا قانون . زمان دولت برای ابلاغ آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان به پایان نرسیده است. رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پایان زمان قانونی دولت برای ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی می شود.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه عادلانه نیست و توجه ویژه ای به شرایط استان گلستان در این گزارش نشده است.

توهین میرکاظمی با اجرای رتبه بندی به معلمان و فرهنگیان

وی با توجه به قانون رتبه بندی فرهنگیان، گفت: رتبه بندی فرهنگیان میرکاظمی توهین به دولت و مجلس است. رئیس مجلس در این زمینه قول داده است همچنین میرکاظمی هم برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان قول داد با این وجود هنوز آئین نامه آن که باید ظرف یک ماه گذشته ابلاغ می شد عملیاتی نشده است.

پاسخ دولت برای تاخیر اجرای رتبه بندی معلمان

نماینده مجلس تاکید کرد: جلسه ای در سران قوا با حضور مسئولان برگزار شود تا مشخص شود چرا میرکاظمی با وجود قولی که داده است رتبه بندی فرهنگیان را اجرایی نمی کند، قرار بر این است که رتبه بندی از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار قانون اساسی، گفت: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد زیرساخت های بهداشت و درمان بود که از کمیسیون و حاجی بابایی رئیس آن می خواهیم موضوع استان گلستان را پیگیری و رسیدگی کنند.

آخرین اخبار رتبه بندی معلمان | نوروزی : توهین میرکاظمی با اجرای رتبه بندی به معلمان و فرهنگیان / پاسخ دولت برای تاخیر اجرای رتبه بندی معلمان /اجرای رتبه بندی از قول تا قانون

آخرین اخبار رتبه بندی معلمان | نوروزی : توهین میرکاظمی با اجرای رتبه بندی به معلمان و فرهنگیان / پاسخ دولت برای تاخیر اجرای رتبه بندی معلمان /اجرای رتبه بندی از قول تا قانون

اجرای رتبه بندی از قول تا قانون

وی ادامه داد: در رابطه با رتبه بندی باید گفت که بحث قول نیست بلکه بحث قانون است، موضوع تصویب، تائید و ابلاغ شده است و هنوز زمان دولت برای تصویب آئین نامه به پایان نرسیده است و حتما در زمان مقرر آئین نامه ابلاغ خواهد شد، معلمان بدانند با ابلاغ آئین نامه از ۶ ماهه دوم ۱۴۰۰ مبالغ قانونی قابل پرداخت خواهد بود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

عباس

۰۴ خرداد ۱۴۰۱


آقای میر کاظمی باید بداند اجرای قانون و پایبند بودن به قانون کمترین شرط برای بودن در پست‌های کلیدی یک کشور است از جمله کشور عزیزمان ایران و اینکه ایشان خواهان اجرا نشدن قانون معلوم نیست بنفع چه کسانی هستند و کجا و چگونه ایشان تحت فشار جهت اجرا ننمودن رتبه‌بندی فرهنگیان می‌باشند یک سوال اساسی است که بزودی پاسخ آن ارایه خواهد شد ضمن اینکه این آقا و سازمانش بدانند در صورت اجرا نکردن قانون مجلس در زمان مقرر با فراخوان حضور همکاران فرهنگی از سراسر کشور در کنار سازمان برنامه در تهران پاسخی بسیار تند به این سازمان و افراد دیکتاتور صفت و خودخواه این سازمان خواهیم داد لذا نیمه خرداد آخرین زمان برای اجرای قانون رتبه بندی می‌باشد.....

سعید

۰۴ خرداد ۱۴۰۱


دوست عزیزم سلام، برای من خیلی تعجب داره که شما هنوز به ماهیت و الزام اجرای قانون در این جامعه معتقد و امیدوار هستید. انگار یادتون رفته که تورم ساعتی و نرخ متوسط سالیانه ۲۰۰ درصدی آن، معطلی رتبه‌بندی برای ۱۵ سال، رانتهای کهکشانی در طول همه این سالها، فاصله سال نوری ملت با خط فقر، ساخت و سازهایی مثل متروپل و پلاسکو، پرونده های تمام نشدنی فساد کلان در دست بررسی در دستگاه قضا،و ....، آیا اینها نشان از حاکمیت قانون در جامعه ماست؟؟

نظرات بسته شده است