۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶

نگرانی پرسپولیس از تکرار یک تجربه تلخ/ بازیکنی که ناگهان مارادونا شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،سعید صادقی، وینگر فصل گذشته گل‌گهر سیرجان که عنوان بهترین پاسور لیگ بیست‌ویکم را به‌دست آورد، به‌شدت مورد توجه ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفت. هر ساعت خبر نزدیک شدن...

خبر خوش برای هوادران استقلالی /قرارداد پرسپولیس با سعید صادقی لو رفت / آجورلو برای جذب این شاه ماهی بِجُنبَد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،سعید صادقی، وینگر فصل گذشته گل‌گهر سیرجان که عنوان بهترین پاسور لیگ بیست‌ویکم را به‌دست آورد، به‌شدت مورد توجه ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفت. هر ساعت خبر نزدیک شدن او به یکی از این دو تیم سر زبان‌ها می‌افتاد و درنهایت زمانی که به‌نظر می‌رسید حضور صادقی در استقلال نهایی شده، او به سمت سرخپوشان پیچید. چرخش ناگهانی صادقی آنقدر برای استقلالی‌ها سنگین بود که محمد مومنی، عضو هیأت‌مدیره این باشگاه مدعی شد پرسپولیسی‌ها به او قول حضور در جام‌جهانی را داده‌اند؛ ادعایی که استقلال دراگان اسکوچیچ در تیم ملی را زیر سؤال می‌برد و با واکنش تند فدراسیون فوتبال مواجه شد. فارغ از این داستان اما، کشمکش رخ داده بر سر جذب صادقی می‌تواند به کیفیت فنی این بازیکن صدمه بزند. این همه لفت و لعاب در تصمیم‌گیری وتأخیر و تعلل، قطعا توقعات را از صادقی بالا خواهد برد. آیا او تاب تحمل این فشار را دارد؟

 نگرانی پرسپولیس از تکرار یک تجربه تلخ/ بازیکنی که ناگهان مارادونا شد!

نگرانی پرسپولیس از تکرار یک تجربه تلخ/ بازیکنی که ناگهان مارادونا شد!

عین داستان‌های پارسال

ماجراهایی که امسال در داستان جابه‌جایی سعید صادقی رخ داد، برای‌تان آشنا نبود؟ عین این داستان‌ها را پارسال در مورد رضا اسدی داشتیم. او هم ناگهان به یک گزینه جذاب در نقل‌وانتقالات تبدیل شد و هر لحظه بین پرسپولیس و استقلال در نوسان بود. یک عده هم مدام در حال نشانه‌شناسی بودند؛ اینکه پسرخاله‌اش فلان پست را منتشر کرده یا پسردایی‌اش در فلان صفحه با قلب قرمز و آبی برای دوستش کامنت گذاشته است. صفحات هواداری فوتبال از این رهگذر کلی فالوئر گرفتند و البته رقم قرارداد آقای اسدی هم مدام بالا و بالاتر رفت. خروجی این فضا آن بود که هواداران پرسپولیس از همان دقیقه اول انتظار داشتند اسدی بترکاند و بهترین فوتبال ممکن را بازی کند. طبیعتا این خواسته‌ها بیش از توان هافبک دفاعی سرخپوشان بود. در نتیجه او شروع ضعیفی داشت و از لحظه اول هم زیر فشار انتقادات قرار گرفت. بنابراین به شکل مستمر تمرکز و کیفیتش را از دست داد و کار به جایی رسید که خودش در صفحه شخصی‌اش برای پایان فصل و جدایی از پرسپولیس روزشمار گذاشت! حالا بیم آن می‌رود که همین شرایط برای سعید صادقی هم پیش بیاید. فقط هم هواداران خودی نیستند؛ چه اینکه گروه زیادی از هواداران استقلال هم منتظرند بازیکنی که به آنها جواب «نه» داده، کوچک‌ترین لغزشی پیدا کند تا حسابی به سرزنش او بپردازند. سعید صادقی بعد از این همه هیاهو، حالا فرصت زیادی برای اثبات شایستگی‌هایش ندارد و از همان ابتدا باید میخش را محکم بکوبد، وگرنه با موجی از ملامت‌ها مواجه خواهد شد.

امان از فضای مجازی

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط