۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

نوری: آغاز بررسی رتبه بندی معلمان در دولت انقلابی+ سیاست تشویقی در آئین نامه رتبه بندی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آغاز بررسی رتبه‌بندی معلمان در دولت. بررسی رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت از امروز دوشنبه ( ۱۹ اردیبهشت) آغاز شد. یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت ا...

نوری: آغاز بررسی رتبه بندی معلمان در دولت انقلابی+ سیاست تشویقی در آئین نامه رتبه بندی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آغاز بررسی رتبه‌بندی معلمان در دولت. بررسی رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت از امروز دوشنبه ( ۱۹ اردیبهشت) آغاز شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت اجرای رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: اکنون که دولت انقلابی روی کار آمده است با وجود آن که آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به صورت ناقص در اواخر دولت قبل تدوین شده بود اما اجرای رتبه‌بندی مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، نخستین آیین‌نامه‌ای است که با معلمان به اشتراک گذاشته می‌شود، تصریح کرد: معلمان براساس این آیین‌نامه رتبه‌بندی که سیاست تشویقی هم برای آن داریم، باید صلاحیت عمومی و تخصصی را دارا باشند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته می‌شود و اعتبار ۳۸ هزار میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

قاظمی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


همش دروغ

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار