۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

نقش یک خواننده در پرسپولیسی شدن بمب نقل و انتقالات!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، نقش یک خواننده در پرسپولیسی شدن بمب نقل و انتقالات!. درباره صادقی یک خبر قابل توجه منتشر شده و طبق ادعای خبرورزشی، محسن ابراهیم‌زاده خواننده موسیقی پاپ در این انتقال نقش ...

خبر خوش برای هوادران استقلالی /قرارداد پرسپولیس با سعید صادقی لو رفت / آجورلو برای جذب این شاه ماهی بِجُنبَد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، نقش یک خواننده در پرسپولیسی شدن بمب نقل و انتقالات!. درباره صادقی یک خبر قابل توجه منتشر شده و طبق ادعای خبرورزشی، محسن ابراهیم‌زاده خواننده موسیقی پاپ در این انتقال نقش زیادی داشته است.

نقش یک خواننده در پرسپولیسی شدن بمب نقل و انتقالات!

ماجرا از این قرار است که مدیربرنامه‌های محسن ابراهیم‌زاده با مدیربرنامه‌های سعید صادقی ارتباط نزدیکی دارد و همین موضوع باعث می شود با توجه به اینکه محسن ابراهیم‌زاده طرفدار پرسپولیس است از سعید صادقی و مدیربرنامه‌هایش بخواهد موانع موجود بر سر رفتن به جمع قرمزها را تسهیل کنند تا بهترین پاسور لیگ در فصل گذشته، در فصل جدید پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

 نقش یک خواننده در پرسپولیسی شدن بمب نقل و انتقالات!

نقش یک خواننده در پرسپولیسی شدن بمب نقل و انتقالات!

همچنین گفته می‌شود فردی که همراه با سعید صادقی به باشگاه پرسپولیس رفته بود و نقش محافظ او را ایفا کرد، جزو تیم محافظان محسن ابراهیم‌زاده بوده و حضور او کنار صادقی، بی‌ارتباط با رابطه مدیران برنامه او و ابراهیم‌زاده نبوده و گویا سعید صادقی درخواستی برای بردن بادیگارد به باشگاه پرسپولیس نداشته است.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط