۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶

مقصد بازیکنان مورد علاقه «گل‌محمدی»؛ از تهران و سیرجان تا حرمه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مقصد بازیکنان مورد علاقه «گل‌محمدی»؛ از تهران و سیرجان تا حرمه!.  یحیی گل‌محمدی همواره در مصاحبه‌های خود در واکنش به نقل‌وانتقالات پرسروصدای پرسپولیس اعلام کرده بود که لیست نفرات مدنظرش کامل جذب نش...

مقصد بازیکنان مورد علاقه «گل‌محمدی»؛ از تهران و سیرجان تا حرمه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مقصد بازیکنان مورد علاقه «گل‌محمدی»؛ از تهران و سیرجان تا حرمه!.  یحیی گل‌محمدی همواره در مصاحبه‌های خود در واکنش به نقل‌وانتقالات پرسروصدای پرسپولیس اعلام کرده بود که لیست نفرات مدنظرش کامل جذب نشده و به جز بحث مهاجم خارجی که همچنان پرونده آن باز بوده و جنجال‌های زیادی درباره آن شکل گرفته است، گل‌محمدی معتقد است در سایر پست‌ها هم نفرات معرفی شده از سوی او به مدیران باشگاه جذب نشده‌اند و به نوعی لیست مدنظرش کامل خریداری نشده است. سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در فهرست نفرات خود چهره‌هایی چون محمد خدابنده‌لو، امیر شهیم، کاسیانو دیاس، سجاد شهباززاده و گادوین منشا جای داده بود اما هیچکدام از این بازیکنان به پرسپولیس نیامدند.

پدیده‌های لیگ برتر و لیگ یک در تور ژنرال

محمد خدابنده‌لو هافبک جوان فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان به واسطه درخششی که در لیگ بیست‌ویکم داشت، به عنوان یک پدیده در فوتبال ایران مطرح شد و اتمام قراردادش با ذوبی‌ها سبب شد تا از خدابنده‌لو به عنوان یکی از چهره‌های ویژه نقل‌وانتقالات تابستانی یاد شود. سرخابی‌های پایتخت با یکدیگر برای جذب هافبک فصل گذشته ذوب‌آهن رقابت داشتند. مدیران پرسپولیس وارد مذاکره با هافبک ۲۲ ساله فصل گذشته ذوب‌آهن شدند اما مذاکرات اولیه میان طرفین مثبت پیش نرفت و خدابنده‌لو در شرایطی که گفته می‌شد احتمالاً به یکی از دو تیم پایتخت خواهد رفت، سیرجان را به عنوان مقصد بعدی دوران فوتبالی خود انتخاب کرد و بعد از توافق با مدیران گل‌گهر، قراردادش را با این تیم به امضا رساند در تا در لیگ بیست‌ودوم در جمع شاگردان قلعه‌نویی باشد.

امیر شهیم پدیده ۱۸ ساله فصل گذشته لیگ یک که عملکردی خیره‌کننده را در ماشین‌سازی تبریز داشت، یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس بود و حتی شهیم به ساختمان باشگاه هم مراجعه کرد و مذاکره‌ای حضوری با مدیران پرسپولیس داشت اما توافق میان او و سرخ‌پوشان پایتخت صورت نگرفت و در نهایت، مهاجم ۱۸ ساله فصل گذشته ماشین‌سازی با امضای قراردادی به گل‌گهر رفت تا هر دو پدیده فصل لیگ برتر و لیگ یک به جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی اضافه شده باشند.

تصمیم ویژه شهباززاده علیه یاغی شدن

سجاد شهباززاده مهاجم باتجربه فصل گذشته سپاهان گزینه اصلی یحیی گل‌محمدی برای حضور در خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت بود. شهباززاده مذاکرات پنهانی را با مدیران پرسپولیس انجام داد و با وجود آنکه بسیاری از هواداران پرسپولیسی مخالف حضور او در جمع شاگردان گل‌محمدی بودند اما گفته می‌شد که پرسپولیسی‌ها به توافقات خوبی با مهاجم فصل گذشته سپاهان رسیده و همگان منتظر رونمایی از او در لباس پرسپولیس بودند.

شهباززاده که در آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس بود، پیشنهادی برای حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت دریافت کرد و تصمیم گرفت تا به تیم سابق خود برگردد و به پیشنهاد یحیی گل‌محمدی و سرخ‌پوشان پایتخت پاسخ منفی داد تا نام او به فهرست یاغی‌های فوتبال ایران اضافه نشود و در لیگ بیست‌ودوم برای تیمِ تحت هدایت ریکاردو سا پینتو پرتغالی به میدان برود.

آقای گل لیگ در رفسنجان ماندنی شد

یحیی گل‌محمدی که چالش بزرگی برای انتخاب مهاجم هدف در لیگ بیست‌ودوم داشته و هنوز هم از مهاجم اصلی سرخ‌پوشان در فصل جدید لیگ برتر رونمایی نشده و مذاکرات میان مدیران باشگاه با گزینه‌های مدنظر گل‌محمدی در جریان است، به دنبال بازگرداندن گادوین منشا به پرسپولیس بود و بعد از منتفی‌شدن حضور شهباززاده، از مدیران پرسپولیس خواست با توجه به این‌که منشا قراردادی با مس رفسنجان ندارد و فصل گذشته توانسته آقای گل لیگ شود، این ستاره نیجریه‌ای را به پرسپولیس بازگردانند.

منشا وارد مذاکره با مدیران پرسپولیس شد اما عدم توافق مالی میان طرفین سبب شد تا خیلی زود فرآیند جذب مهاجم مورد علاقه یحیی گل‌محمدی به بن‌بست برسد و یک روز بعد از منتفی‌شدن حضور مهاجم نیجریه‌ای در پرسپولیس، گادوین منشا در جلسه با مدیران مس رفسنجان شرکت کرد و قراردادش با نارنجی‌پوشان تمدید نمود تا در لیگ بیست‌ودوم نیز همچنان در جمع شاگردان ربیعی بماند.

دو ماه چشم‌انتظاری یحیی و انتقال نافرجام دیگر!

کاسیانو دیاس مهاجم برزیلی فصل گذشته ویزلا پرتغال دیگر گزینه‌ای بود که یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب او بود. با توجه به اینکه هنوز یک فصل دیگر از قرارداد کاسیانو با باشگاه پرتغالی باقی‌مانده بود، مدیران پرسپولیس برای جذب این بازیکن وارد مذاکره با باشگاه ویزلا شدند و به دنبال پرداخت رضایت‌نامه او بودند تا به داستان پرماجرای جذب مهاجم برای سرخ‌پوشان پایتخت پایان داده و نظر مساعد یحیی گل‌محمدی را جلب کنند.

مدیران پرسپولیس حدود دو ماه درگیر فرآیند جذب کاسیانو بودند اما در نهایت با وجود طرح حواشی متعدد، سرخ‌پوشان در جذب مهاجم برزیلی ناکام ماندند و در شرایطی که گفته می‌شد قرار است کاسیانو دیاس در ویزلا بماند، او در روزهای گذشته پای میز مذاکره با مدیران باشگاه الفصیلی عربستان نشست و با این باشگاه سعودی که در شهر حرمه قرار دارد، به توافق رسید تا در لیگ عربستان و البته مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برای الفصیلی به میدان برود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط