۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

فوری از زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نقل از شهرآرانیوز؛ محمد وحیدی در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۴۰۰، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده بود پس از واریز ۲۰ درصد، مابقی رقم پاداش پایان خدمت معلمان در آبان ماه ...

رتبه بندی معلمان کی اجرا می شود؟ / آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان / چگونگی پرداخت اضافه کار معلمان در سال 1401 / جذب 65 هزار معلم در مهر 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نقل از شهرآرانیوز؛ محمد وحیدی در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۴۰۰، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده بود پس از واریز ۲۰ درصد، مابقی رقم پاداش پایان خدمت معلمان در آبان ماه پرداخت شود که این اقدام انجام نشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس با بیان اینکه هفته گذشته با رایزنی‌‎های متعددی از طریق وزیر و معاون وزیر آموزش و پرورش انجام و نهایتا اعلام شد که تأمین اعتبار این مهم انجام و به خزانه داری کل کشور نیز ابلاغ شده  تا این پاداش پرداخت شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس  تأکید کرد: بنابراین طی چند روز آینده پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته به طور کامل پرداخت خواهد شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط