۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶

صعود بانوان فوتسالیست نطنزی به لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،صعود بانوان فوتسالیست نطنزی به لیگ برتر فوتسال. مهدی عسکری  اظهار کرد: تیم هیئت فوتبال نطنز توانست با کسب ۲ پیروزی در گروه خود، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان...

صعود بانوان فوتسالیست نطنزی به لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،صعود بانوان فوتسالیست نطنزی به لیگ برتر فوتسال. مهدی عسکری  اظهار کرد: تیم هیئت فوتبال نطنز توانست با کسب ۲ پیروزی در گروه خود، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را کسب کند.

وی افزود: مرحله دوم این مسابقات، در ۲ گروه ۴ تیمی به صورت متمرکز برگزار شد که تیم‌های هیئت فوتبال نطنز، استقلال ساری، وحدت خوزستان و آریا پاک البرز در یک گروه قرار گرفتند و نطنز میزبان این گروه شد.

صعود بانوان فوتسالیست نطنزی به لیگ برتر فوتسال

رئیس هیئت فوتبال نطنز گفت: در اولین دیدار این گروه در روز گذشته، تیم نطنز توانست با نتیجه ۱۰ بر ۲ آریا پاک البرز را شکست دهد و وحدت خوزستان نیز در دیگر دیدار روز گذشته با نتیجه ۴ بر ۳ استقلال ساری را شکست داد.

وی تصریح کرد: امروز نیز در روز دوم این دیدارها، تیم هیئت فوتبال نطنز در یک دیدار حساس و نفس گیر، با نتیجه ۵ بر ۴ وحدت خوزستان را شکست داد و با برد ۳ بر یک آریا پاک البرز مقابل استقلال ساری، صعود بانوان نطنزی به لیگ برتر قطعی شد.

صعود بانوان فوتسالیست نطنزی به لیگ برتر فوتسال

صعود بانوان فوتسالیست نطنزی به لیگ برتر فوتسال

عسکری خاطر نشان کرد: فردا نیز ۲ تیم هیئت فوتبال نطنز با استقلال ساری و همچنین وحدت خوزستان با آریا پاک البرز مقابل یک دیگر قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: صعود تیم هیئت فوتبال نطنز به لیگ برتر و حذف استقلال ساری از این گروه قطعی شده و بین ۲ تیم وحدت خوزستان و آریا پاک البرز، یک تیم به دور بعد راه خواهد یافت.

رئیس هیئت فوتبال نطنز پیرامون نحوه برگزاری دور سوم و نهایی این مسابقات گفت: نحوه برگزاری مسابقات این گونه است که ۲ تیم از این گروه و ۲ تیم از گروه دیگر مسابقات به دور نهایی رفته و ضمن صعود به لیگ برتر بانوان، نیمه نهایی لیگ دسته یک را برگزار خواهند کرد و سپس ۲ تیم به فینال رسیده و قهرمان لیگ دسته یک مشخص خواهد شد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط