۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

شرایط فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ نگران‌کننده‌تر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،شرایط فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ نگران‌کننده‌تر است. وضعیت فدراسیون فوتبال همچنان آشفته است و کمتر خبر مثبتی از آن بیرون می‌آید. در مورد هیئت‌رئیسه هم که چیزی ننویسیم، بهت...

بمب اصلی نقل و انتقالات تابستانی در تیم ملی / هواداران استقلال و پرسپولیس، منتظر تغییرات اساسی در فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،شرایط فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ نگران‌کننده‌تر است. وضعیت فدراسیون فوتبال همچنان آشفته است و کمتر خبر مثبتی از آن بیرون می‌آید. در مورد هیئت‌رئیسه هم که چیزی ننویسیم، بهتر است و باید گفت در آستانه جام جهانی اقتدار نداشته فدراسیون فوتبال به مراتب نگران‌کننده‌تر از وضعیت اسکوچیچ است (که او هم اقتدار ندارد).

شرایط فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ نگران‌کننده‌تر است

فدراسیون فوتبال نه تنها «رئیس» ندارد بلکه آینده روشنی هم ندارد و نگران‌کننده‌تر از همه این‌ها نام رئیس جدید است که باید توسط همان مجمع دلسوز(!) قبلی انتخاب شود.

شرایط تیم ملی فعلی خیلی شبیه جام جهانی ۲۰۰۶ است که آنجا هم یک مربی کروات داشتیم و فقط یک امتیاز گرفتیم با این تفاوت که در آن مقطع حداقل محمد دادکان رئیس فدراسیون بود و اقتدار لازم را داشت. حالا اما نگران‌کننده‌تر از شرایط اسکوچیچ، فدراسیون فوتبالی است که نه اقتدار دارد و نه می‌تواند حامی تیم ملی باشد. ماجدی البته تلاشش را می‌کند ولی مشکلات زیادی دارد و در مجموع خیلی بعید است در انتخابات ۸ شهریور هم شانسی داشته باشد.

شرایط فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ نگران‌کننده‌تر است

شرایط فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ نگران‌کننده‌تر است

اینکه رئیس جدید چه کسی باشد، خیلی مهم است اما وضعیت وزارت ورزش هم این روزها چندان جالب به نظر نمی‌رسد و حمید سجادی مدام باید در مجلس پاسخگوی سؤالات باشد. در واقع این روزها روی حمایت وزارت از تیم ملی هم خیلی نمی‌توان حساب کرد و همه این اتفاقات در حالی است که ما کمتر از ۵ ماه تا جام جهانی فرصت داریم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط