۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸

سرنوشت طارمی با سرمربیگری پیرمرد پرتغالی مشخص شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،سرنوشت طارمی با سرمربیگری پیر مرد پرتغالی مشخص شد+جزئیات. در ریوآوه، تیم گمنام پرتغالی توانست نامی برای خودش دست‌وپا کند و در صدر برترین گلزنان لیگ این کشور قرار بگیرد. سرنوشت طارم...

پیشنهاد 750 میلیاردی این باشگاه به ستاره محبوب سرخ پوشان + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،سرنوشت طارمی با سرمربیگری پیر مرد پرتغالی مشخص شد+جزئیات. در ریوآوه، تیم گمنام پرتغالی توانست نامی برای خودش دست‌وپا کند و در صدر برترین گلزنان لیگ این کشور قرار بگیرد.

سرنوشت طارمی با وجود کی‌روش به کجا می‌رسد؟

اندکی بعد، طارمی از پورتو، یکی از بهترین تیم‌های تاریخ پرتغال و البته سرشناس اروپایی با سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سردرآورد. مهدی در حالی به پورتو پیوست که چندین تیم مطرح دیگر از همین لیگ پرتغال و البته فرانسه، خواهان به‌خدمت‌گرفتنش بودند. بعد از پیوستن مهدی طارمی به پورتو، او به هفت هفته زمان نیاز داشت تا بالاخره در ترکیب اصلی قرار بگیرد و ماجراجویی حرفه‌ای‌اش در دنیای فوتبال درست از همان موقع شد. پورتو وقتی فهمید که مهاجم ارزشمندی را با رقم تقریبی ۴.۵ میلیون یورو به خدمت گرفته، رفته‌رفته درهای خروج را به روی دیگر مهاجمان گران‌قیمتش نشان داد و پای مهدی طارمی ماند.

مهدی طارمی پورتو | سنگ اندازی پورتو برای انتقال طارمی/ تیم پرتغالی ستاره ایرانی را از دست نمی دهد

مهدی طارمی پورتو | سنگ اندازی پورتو برای انتقال طارمی/ تیم پرتغالی ستاره ایرانی را از دست نمی دهد

طارمی هم از همان روز تا همین حالا که همچنان تأثیرگذارترین بازیکن پورتو است، به درخشیدن ادامه داده است. کار به جایی رسیده که حالا نه‌تنها هواداران پورتو بلکه شهردار پورتو هم پشت طارمی درآمده و از او به عنوان یکی از برترین ستارگان این باشگاه حمایت می‌کنند. رسانه‌های پرتغالی که دل خوشی از پورتو و البته گلزنی‌های مهدی طارمی ندارند، در تلاش‌اند هر طور شده سبک بازی مهدی را به حاشیه ببرند ولی مسئولان تیم پورتو، با ساختن القاب جذاب، همچنان به حمایتشان از این بازیکن ایرانی ادامه می‌دهند.

در چنین فضایی است که این بازیکن ایرانی، اکنون در کانون اخبار قرار گرفته و روزی نیست که رسانه‌های مطرح اروپایی اسمی از او نبرند. مهدی در همین تابستان هم مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته بود که رقم زیاد پورتو برای انتقال طارمی، مشتری‌ها را فراری داد. چنین بازیکنی با این رزومه قابل قبول در باشگاه، در حال حاضر تبدیل به یکی از معماهای مهم ایران و شخص کارلوس کی روش در تیم ملی شده است. مهدی هنر گلزنی‌اش را در بازی با اروگوئه به خوبی نشان داد. او خودش را به محوطه جریمه رساند و با یک بغل پای ساده، توپ را به گوشه دروازه رقیب سرشناس فرستاد تا شم گلزنی‌اش را به رخ بکشد. به عبارت بسیار ساده، او برای چندمین بار نشان داد که بازیکن «باکس» است و می‌تواند یک گلزن تمام‌عیار باشد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط