۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

ساوتگیت باید به هری کین استراحت داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ساوتگیت باید به هری کین استراحت داد. مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به گرت ساوت‌گیت توصیه کرد به هری کین برابر ولز استراحت دهد. وین رونی مهاجم سابق تیم ملی انگلیس پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا ...

ساوتگیت باید به هری کین استراحت داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ساوتگیت باید به هری کین استراحت داد. مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به گرت ساوت‌گیت توصیه کرد به هری کین برابر ولز استراحت دهد.

وین رونی مهاجم سابق تیم ملی انگلیس پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، پیشنهاد کرد هری کین در بازی سوم مقابل ولز روی نیمکت قرار گیرد.

وین رونی گفت: باید تغییر بزرگی برابر ولز ایجاد کنیم و به هری کین استراحت دهیم. او در بازی آمریکا به نظر می‌رسید پس از مصدومیت در بازی با ایران در فرم خوب خود نبود. در بازی با ایران به نظرم رسید که گرت ساوت‌گیت باید خیلی زودتر به جای کین بازیکن دیگری را به زمین می‌فرستاد. انگلیس ۳ بر صفر پیش بود و زمانی که فرصتی برای محافظت از کین و کمک به او برای حفظ فرم وجود دارد، به نظر من گرت باید از آن استفاده می‌کرد.

ولز باید در دور سوم در حالی برابر انگلیس به میدان برود که برتری در این دیدار سبب می‌شود ولز امیدوار به صعود باشد. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط