۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

دربی دوستانه با دو گزارش متفاوت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دربی دوستانه با دو گزارش متفاوت!. دو‌تیم صنعت نفت و استقلال ملاثانی در حالی روز گذشته پشت درب‌های بسته ورزشگاه پیروز آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رسانه‌های...

دربی دوستانه با دو گزارش متفاوت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دربی دوستانه با دو گزارش متفاوت!. دو‌تیم صنعت نفت و استقلال ملاثانی در حالی روز گذشته پشت درب‌های بسته ورزشگاه پیروز آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رسانه‌های دو تیم گزارش متفاوتی از این دیدار روی خروجی خود قرار دارند تا خود را تیم برتر میدان معرفی کنند.

رسانه استفلال ملاثانی در خصوص این دیدار‌ نوشت:
صنعت نفت با داور از شکست مقابل ملاثانی گریخت
از غروب امروز در آبادان دو تیم صنعت نفت ابادان و استقلال ملاثانی در ابادان روبروی هم قرار گرفتند و این استقلال ملاثانی بود که با بازی برتر خود علاوه بر گلزنی توسط مهدی نیایش چندین موقعیت گل خلق کردند و دو بار توسط مهدی بریهی و احسان علوان زاده به تیرک دروازه زدند. در نیمه دوم این استقلال ملاثانی بود که بازی زیبای خود را ادامه داد ولی گلر حریف با عملکرد خوب خود مانع گلزنی ملاثانی ها شد.
و داور مسابقه یک پنالتی مسلم روی احسان علوان زاده نگرفت و در کمال تعجب در دقیقه نود یک پنالتی مشکوک برای صنعت نفت گرفت و این پنالتی توسط طالب ریکانی به گل تبدیل شد.

رسانه صنعت اما ساعتی بعد در خصوص این دیدار نوشت:
تساوی صنعت نفت در بازی یک طرفه
این دیدار در زمین پیروز آبادان برگزار شد و در پایان ۲ تیم به نتیجه یک بر یک دست یافتند. طالب ریکانی که پس از رفع مصدومیت به میادین بازگشته گل تیم صنعت نفت آبادان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. شاگردان رضا پرکاس در این دیدار صاحب موقعیت های متعددی شدند که درخشش دروازه بان حریف مانع از شکست سنگین تیمش شد. پرکاس در ۲ نیمه این دیدار از ترکیب های متفاوت استفاده کرد. قرار گرفتن طالب ریکانی و حسن بیت سعید در ترکیب تیم صنعت نفت آبادان از نکات قابل توجه این دیدار بود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط