۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

خبر خوش برای هوادران استقلال | پنجره نقل و انتقالات زمستانی استقلال باز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات میلیچ و پین بسته شده بود و مدیران باشگاه در هفته‌های گذشته تلاش کردند تا با پرداخت این مبلغ، فعالیت خود در بازار زمستانی ر...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات میلیچ و پین بسته شده بود و مدیران باشگاه در هفته‌های گذشته تلاش کردند تا با پرداخت این مبلغ، فعالیت خود در بازار زمستانی را آغاز کنند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز با صدور اطلاعیه‌ای، از پرداخت این مطالبات و انتظار برای باز شدن پنجره زمستانی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که راهی امارات شده است، مطالبات گابریل پین مربی سابق این باشگاه را پرداخت کرد و این مربی هم طی نامه‌ای به فیفا، دریافت مطالباتش را تایید کرد تا پرونده این مربی بسته شود.

آبی‌ها با اشاره به پرداخت طلب مدافع اسبق و کروات خود اعلام کردند: گفتنی است طی ساعات آینده مطالبات هرویه میلیچ بازیکن سابق استقلال هم پرداخت می‌شود و پس از اعلام او به فیفا در خصوص دریافت مطالباتش، پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال باز می‌شود.

در سفر علی فتح‌الله‌زاده به امارات، او با مدیران شباب الاهلی امارات نیز مذاکره کرد تا بتواند بابت پرداخت مبلغ قسط انتقال مهدی قایدی به استقلال مهلت بگیرد. در این مذاکره، فرصت دوباره‌ای به باشگاه استقلال داده شد.

رسانه رسمی استقلال در این خصوص به نوشتن این بند اکتفا کرده است: مدیرعامل باشگاه استقلال ملاقاتی هم با مدیران باشگاه شباب الاهلی داشت و در خصوص مطالبات این باشگاه از باشگاه استقلال، با آن‌ها گفت‌و‌گو‌ کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار