۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

حمله تند پیشکسوت استقلال به مدیر عامل سابق استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمله تند پیشکسوت استقلال به مدیر عامل سابق استقلال. محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال با اشاره به مشکلات عدیده مالی این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: باعث تاسف است که مدیرعامل قبلی استقلال این ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمله تند پیشکسوت استقلال به مدیر عامل سابق استقلال. محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال با اشاره به مشکلات عدیده مالی این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: باعث تاسف است که مدیرعامل قبلی استقلال این روزها در گوشه‌ای پنهان شده و نمی‌آید جوابگوی تخلفات مالی دوران مدیریتش باشد.

وی افزود: متأسفانه اخباری از دور و بر باشگاه استقلال می‌شنویم که باعث بهت و حیرت ما شده است! قرارداد کارمندان باشگاه به قدری زیاد بوده که چند سال پیش بازیکنان استقلال همین قدر بابت یک فصل بازی برای استقلال دریافت می‌کردند!

بازیکن قدیمی‌استقلال گفت: وقتی مترجم باشگاه یک میلیارد تومان قرارداد دارد، مدیر اجرایی یک میلیارد و چهارصد! آن یکی معاون در هتل ۵ ستاره زندگی می‌کرده و غذاهای لاکچری می‌خورده و می‌گویند فقط پول بستنی عصرانه اش ۲۵۰ هزار تومان بوده، به وضوح می‌توان دریافت که اوضاع ریخت و پاش‌ها از چه قرار بوده است.

نوری خاطرنشان کرد: با این همه ریخت و پاش در دوران یک سال و یک ماهه حضور آقای آجورلو باید حالا بیاید و جواب بدهد. مدیر قبلی باشگاه استقلال شاید پیش خودش فکر کرده این باشگاه با قهرمانی در لیگ برتر بیست و یکم به پایان راه رسیده و دیگر همه چیز تمام شده است. در حالی که این باشگاه نزدیک به هشتاد سال قبل از شما بوده و تا ۸۰۰ سال بعد از شما هم باقی می‌ماند و این اسم تا ابد برای طرفداران این تیم زنده خواهد بود.

پیشکسوت استقلال گفت: کسی که رفته ۱۶۰ میلیارد تومان از حساب بورس برداشته فکر نکرد این پول باید سپرده و پشتوانه باشگاه باشد؟ فکر نمی‌کرد مردم با فروختن لباس تنشان و از مایحتاج روزانه شان زده‌اند تا این مبلغ در حساب باشگاه استقلال اندوخته شود؟ الان وقت پنهان شدن نیست! چرا همه مشکلات را سر فتح الله زاده ریخته اید و خودتان نمی‌آیید جوابگو باشید.

نوری اضافه کرد: فتح الله زاده شجاعت کرده، مردانگی داشته که آمده و مسئولیت چنین باشگاهی را با این همه بدهی برعهده گرفته! از وزارت ورزش، دولت و هر کسی که می‌تواند توقع می‌رود به او کمک کند.

او در پایان گفت: اگر این مبالغ هنگفت برای تیم استقلال و بازیکنانش هزینه می‌شد هیچ اشکالی نداشت. اتفاقاً منِ پیشکسوت و هواداران هم ممنون مدیریت قبلی می‌شدیم اما وقتی به بدهی بانکی و وام گرفته شده، پول برداشته شده از سهام و مسائلی از این دست برمی‌خوریم متوجه می‌شویم شرایط به سمتی می‌رود که شاید مردم به فکر شکایت به دادستانی کل کشور بیافتند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط