۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

حمله تند رضا خان به مدیرعامل فولاد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،حمله تند رضا خان به مدیرعامل فولاد+جزئیات.حمیدرضا گرشاسبی و صادق درودگر شب قبل میهمان حضوری برنامه فوتبال برتر بودند تا در خصوص تصمیم سازمان لیگ برای نقل و انتقالات نظر خو...

پاتک سخت درویش به آجرولو 29 خرداد 1401/ شاه‌ماهی نقل و انتقالات در مسیر پرسپولیس! / آجرلو زمین گیر شد /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،حمله تند رضا خان به مدیرعامل فولاد+جزئیات.حمیدرضا گرشاسبی و صادق درودگر شب قبل میهمان حضوری برنامه فوتبال برتر بودند تا در خصوص تصمیم سازمان لیگ برای نقل و انتقالات نظر خود را بیان کنند.

انتقاد تند درویش به مدیرعامل فولاد

در ادامه مدیرعامل چند باشگاه لیگ برتری روی خط برنامه آمدند که رضا درویش یکی از این نفرات بود.جالب اینجاست رضا درویش عملکرد برخی ایجنت ها را زیر سوال برد و در این بین کنایه ای نیز به فولاد خوزستان و مدیرعامل این تیم زد.درویش تاکید کرد: مدیربرنامه‌ای می‌گفت باید مبلغ جداگانه‌ای را هم به او بدهیم؛ چون این پول را نداشتیم بازیکن را برد و اجازه عقد قرارداد نداد! با اکثر بازیکنان مستقیم و بدون مدیربرنامه مذاکره کردیم و قراداد بستیم.

حمله تند رضا خان به مدیرعامل فولاد+جزئیات

حمله تند رضا خان به مدیرعامل فولاد+جزئیات

به نظر می رسد اشاره رضا درویش به جدایی احسان پهلوان بود که با رقمی متفاوت و نجومی به فولاد پیوست و مدیر برنامه های او گویا مبلغی جداگانه را برای تمدید قرارداد از پرسپولیسی ها طلب کرده بود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط