• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 27 November - 2022

جام جهانی 2022

لهستان ۲ عربستان ۰ / لواندفسکی نسخه عربستان را پیچید کی روش، چطور تیم ملی را جمع کرد؟ کاپیتان تیم ملی: ماجرایی که برای پرچم ایران ساختند نامردی بود/ ملی پوشان فقط به یک دلیل سرود ملی را نخواندند! واکنش کارلوس کی‌روش به بازداشت وریا غفوری توافق قربان بردیف با باشگاه روسی/ سرمربی تراکتور به لیگ کشورش برگشت عقاب‌ها شاهین را شکار کردند؛ خبری از هلهله دوباره سعودی‌ها نبود/ لواندوفسکی به آرزویش رسید شاگردان مجیدی در جام حذفی تحقیر شدند/ گلباران کلبا در شب اخراج فرهاد پس از ۹۰ دقیقه درخشش؛ اشک ضارب بیرانوند هم درآمد! خبر بد برای هواداران پرسپولیس/ بیرانوند دربی را از دست داد؟ تمجید بی‌سابقه کی‌روش از بازیکنان تیم ملی رامین رضاییان دل مردم ایران را برد ساعت بازی تیم ملی ایران با آمریکا در جام جهانی 2022 قطر فغانی گل کاشت اونم چه گلی! استارت ایران برای بازی با آمریکا+ فیلم واکنش رهبر انقلاب به پیروزی تیم ملی در جام‌جهانی+ فیلم آخرین تغییرات از رنکینگ آنلاین فیفا جام جهانی قطر| تساوی آمریکا و انگلیس به‌نفع ایران + جدول گروه B واکنش سرمربی پورتو به دزدیدن مهدی طارمی توسط باشگاه ایتالیایی اعتراف تلخ گرت بیل ستاره تیم ملی ولز: له شدیم ! پیش بینی طارمی از بازی تیم ملی با آمریکا / وعده دیدار مسی به هوادار جوان یا حضور در تمرین تیم ملی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌ الاسلام رضا عزت زمانی: محتوای تبلیغی مناسب با جوانان تولید شود

  • کد خبر : 1354977
  • 12 مهر 1401 - 9:26
حجت‌ الاسلام رضا عزت زمانی: محتوای تبلیغی مناسب با جوانان تولید شود
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید در تولیدات محتوایی حقیقت انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی و انتقال دهیم تا جوانان هویت خود را شناخته و تقویت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست تولید کنندگان محتوای تبلیغی که قبل از ظهر امروز در سالن شهید زین الدین سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به تولیدات مختلف محتوایی در سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تولیدهای محتوایی مناسب با همت تولیدکنندگان محتوای تبلیغی، موجب تحیّر عناصر مختلف در حوزه های مدیریتی و سیاستگذاری تبلیغ است که امروزه جمعی توانسته است در وسط میدان تبلیغ ایستاده و حرف را بفهمد و با کارشناسان مرتبط نشست و برخواسته کرده و با تولید نظامات اندیشه ای نسبت به تولید محتوا و قراردهی آنها در دست مبلغین گام هایی را بردارد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید ملزومات تبلیغ اعم از سیاست‌گذاری‌ها، محتوا های تبلیغی و حتی طراحی های آن از درون هویت های تبلیغی شکل بگیرد و در میدان عمل به منصه ظهور در آید.معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: عرصه های مورد نیاز محتوای تبلیغ آنقدر متعدد و متکثر هستند که اساساً به آنها فکر نشده و فرصتی برای گفت وگو در پیرامون مسائل مربوط به تبلیغ و یا هیئات مذهبی پیدا نشده است؛ علاوه بر اینکه طرح بحث های مناسبی با مخاطبان نیز ارائه نگردیده است و ضرورت دارد که این کمبودها و کاستی ها جبران شده و خلاها پر شود.

 

حجت‌الاسلام عزت زمانی بیان داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید «هیئت کانون جهاد تبیین است…» باید محتواهای لازم برای اینکه هیئات چگونه می توانند کانون جهاد تبیین باشند تهیه و به آنها ارائه شود و یا نظامات محتوایی هیئت ها تولید شده و طرح های لازم برای رسیدن به مقاصد مطلوب آماده و مهیا شود.معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان افزود: باید در تولیدات محتوایی حقیقت انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی و انتقال دهیم تا جوانان هویت خود را شناخته و تقویت کنند و جلوه های ظهور و بروز انقلاب اسلامی را مشاهده نمایند که برای رسیدن به این هدف باید این جنس از تولیدات محتوایی افزون تر و بیشتر شود.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://andishemoaser.ir/?p=1354977
  • نویسنده : قربان اسلامی نژاد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

ساماندهی

logo-samandehi

اندیشه معاصر در سامانه رسانه جامع