۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸

تصمیم مهم سرمربی کروات تیم ملی برای ۲ کاپیتان تیم ملی /ماجرا چیست؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تصمیم مهم سرمربی کروات تیم ملی برای ۲ کاپیتان تیم ملی /ماجرا چیست؟!. ماجرا از جایی کلید خورد که بعد از استوری حمایتی برخی بازیکنان تیم ملی درباره دراگان اسکوچیچ، گروه دیگری از بازیکنان که اکثر آنها...

سه گزینه مطرح برای جانشین اسکوچیچ / سرمربی تیم ملی مشخص شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تصمیم مهم سرمربی کروات تیم ملی برای ۲ کاپیتان تیم ملی /ماجرا چیست؟!. ماجرا از جایی کلید خورد که بعد از استوری حمایتی برخی بازیکنان تیم ملی درباره دراگان اسکوچیچ، گروه دیگری از بازیکنان که اکثر آنها نفرات باتجربه تیم ملی محسوب می‌شدند، در یک استوری مشترک اعلام کردند که استوری منتشر شده، بدون هماهنگی با آنها و بر خلاف میلشان منتشر شده است. مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، مجید حسینی، سامان قدوس و امیر عابدزاده جزو نفراتی بودند که استوری دوم را منتشر کردند و حالا که اسکوچیچ در سمتش ابقا شده، گویا این احتمال وجود دارد که برخی از آنها را از تیمش کنار بگذارد.

سرمربی تیم ملی که پیش از این مهدی طارمی را در دو بازی تیمش در مرحله انتخابی جام جهانی کنار گذاشته بود، حالا و طبق برخی خبرهای تایید نشده قصد خط زدن کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی دو کاپیتان تیمش را دارد. البته ممکن است اسکوچیچ نام طارمی را هم خط بزند اما با توجه به اینکه او را یک بار خط زده است، احتمال تکرار این اتفاق چندان زیاد نیست. این شایعه، البته از مدتها قبل به گوش می‌رسید منتهی برخی عقیده دارند که این موضوع را باید جدی گرفت و تصمیم اسکوچیچ درباره حذف دو کاپیتان تیمش صحت دارد.

انتشار این شایعه در فضای مجازی، با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده و اگرچه اکثریت، از تصمیم احتمالی سرمربی تیم ملی انتقاد کرده‌اند، اما گروهی هم به اسکوچیچ حق داده‌اند که می‌تواند کریم انصاری‌فرد را در این مقطع کنار بگذارد چرا که کاپیتان تیم ملی بعد از جدایی از آ.ا.ک آتن، هنوز بدون تیم است. حالا باید منتظر لیست تیم ملی برای فیفادی بعدی بود تا مشخص شود که اسکوچیچ یک لیست جنجالی تحویل فدراسیون فوتبال خواهد داد یا نه. ممکن است این خط زدن فقط مربوط به اردوی اتریش باشد!

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط