۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲

بازگشت کی روش به ایران؟!/پشت پرده اخراج اسکوچیچ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،بازگشت کی روش به ایران؟!/پشت پرده اخراج اسکوچیچ.دیروز یکی از مجریان بی حاشیه و خوش اخلاق تلویزیون، توئیتی درباره بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران منتشر کرده ب...

کی روش در مسیر پایتخت / آجرلو پذیرای سرمربی ایران / میزمذاکره آجرلو و کی روش!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،بازگشت کی روش به ایران؟!/پشت پرده اخراج اسکوچیچ.دیروز یکی از مجریان بی حاشیه و خوش اخلاق تلویزیون، توئیتی درباره بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران منتشر کرده بود که بازتاب زیادی در محافل ورزشی داشت.

چرا همچنان شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران شنیده می‌شود؟/ پشت پرده احتمال تغییرات در تیم ملی قبل از شروع جام جهانی

این شایعه، مدت‌هاست بر سر زبان‌ها افتاده و البته بارها و بارها بدون اشاره به نام کی‌روش، از سوی تصمیم سازان فعلی فدراسیون فوتبال تکذیب شده است.

یکی از دلایل تکذیب این خبر و همچنین مخالفت برخی منتقدان برای تغییروتحول در کادرفنی تیم ملی، کمبود زمان تا برگزاری رقابت‌های جام جهانی و نا آشنایی سرمربی جدید با اوضاع و احول تیم ملی است.

بازگشت کی روش به ایران؟!/پشت پرده اخراج اسکوچیچ

بازگشت کی روش به ایران؟!/پشت پرده اخراج اسکوچیچ

در حالی که بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند اگرچه چنین مشکلی وجود دارد و ادعای مخالفان پربیراه نیست اما این کی‌روش است که از چنین قاعده‌ای مستثنی است و اساسا او مشکلاتی از این سیاق در فوتبال ایران ندارد.

کی‌روش؛ این تیم ملی را خودش ساخته و ۸ سال هم با وجود تمام مشکلات در فوتبال ایران دوام آورده است. دو بار با تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و در این رقابت‌ها حضور داشته و در نتیجه، او گزینه‌ای نیست که تازه بخواهد با اتمسفر تیم ملی آشنا شود.

این درست که فدراسیون فوتبال چندبار گفته با دراگان اسکوچیچ به جام جهانی می‌رود اما مسلما اختلافات جدی با اسکوچیچ وجود دارد؛ چون هم اسکوچیچ در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت روابطش با میرشاد ماجدی – سرپرست فدراسیون – فقط اداری و حرفه‌ای است و هم یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون اعتراف کرد ماجدی دل خوشی از اسکوچیچ ندارد.

به نظر می‌رسد اگر همچنان گفته می‌شود کی‌روش شانس بازگشت به تیم ملی ایران را دارد به خاطر همین مسائل و اتفاقاتی است که در این مدت رخ داده…

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط