۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵

انرژی مثبت ساپینتو به کاپیتان استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،انرژی مثبت ساپینتو به کاپیتان استقلال. سیدحسین حسینی فصل فوق‌العاده‌ای را با استقلال پشت سر گذاشت و رکورددار ثبت کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر شد. او که انگیزه زیادی برای حضور در لیست نهایی مسافران جا...

انرژی مثبت ساپینتو به کاپیتان استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،انرژی مثبت ساپینتو به کاپیتان استقلال. سیدحسین حسینی فصل فوق‌العاده‌ای را با استقلال پشت سر گذاشت و رکورددار ثبت کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر شد. او که انگیزه زیادی برای حضور در لیست نهایی مسافران جام جهانی دارد، امیدوار است امسال هم نمایش خوبی درون دروازه استقلال داشته باشد و اسکوچیچ را مجاب کند که او را با خودش به قطر ببرد و حتی در صورت امکان، به او در جام جهانی بازی دهد.

انرژی مثبت ساپینتو به کاپیتان استقلال

در چنین شرایطی، ریکاردو ساپینتو که به خوبی از انگیزه ویژه حسینی برای درخشش در این فصل، باخبر است، به سبک خودش، به او انرژی مثبت داده است.

ساپینتو در صحبت‌هایی که در حین تمرین با سید حسین حسینی داشته به او گفته که خوشحالم علاوه بر تمرینات روزانه به طور اختصاصی هم تمرین می‌کنی. ساپینتو به حسینی گفته که این رفتار نشانه روحیه یک بازیکن حرفه‌ای است. حتی سرمربی استقلال به حسینی وعده داده با ادامه این روند به اول مرد تیم ملی فوتبال ایران هم تبدیل می‌شود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط