۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

تفحص مجلس از نحوه هزینه کرد ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی در دولت

به گزارش اندیشه معاصر؛ جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص و هزینه کرد ارز دولتی برای تأمین کالاهای اساسی از ابتدای دولت یازدهم تاکنون در مجلس...

ارز

به گزارش اندیشه معاصر؛ جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص و هزینه کرد ارز دولتی برای تأمین کالاهای اساسی از ابتدای دولت یازدهم تاکنون در مجلس کلید خورد.

وی افزود: در این طرح به دنبال آن هستیم تا نحوه تخصیص ارز دولتی برای تأمین کالاهای اساسی که به ارز ۴۲۰۰ تومانی شناخته می‌شود و نحوه هزینه کرد آن را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات مربوط به آن را جمع‌آوری کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در این طرح به دنبال نحوه هزینه کرد یارانه‌ها توسط دولت که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بوده، هستیم که بخشی از آن به صورت تسهیلات ارزان‌قیمت ارائه شده است.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: محور دیگر این تحقیق و تفحص در باره عدم تحقق تأمین کالاهای اساسی است که مدت زمان مورد نظر در این محور نیز از ابتدای دولت یازدهم تاکنون است.

وی افزود: همچنین موضوع حقوق‌های نجومی و تحقیق و تفحص از آن محور دیگر این تحقیق و تفحص خواهد بود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار