۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

دعوتی از علی لاریجانی برای انتخابات ۱۴۰۰ نشده است

​سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره آخرین وضعیت اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تصمیم بر این شده که اصلاح طلبان مانع ثبت نام و حضور هیچ یک از چهره‌های اصلاح ...

دعوتی از علی لاریجانی برای انتخابات ۱۴۰۰ نشده است

​سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره آخرین وضعیت اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تصمیم بر این شده که اصلاح طلبان مانع ثبت نام و حضور هیچ یک از چهره‌های اصلاح طلب در انتخابات ۱۴۰۰ نشوند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره تمامی چهره‌های اصلح طلب برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ تشویق می‌شوند، گفت: در نهایت بین افرادی که تعیین صلاحیت شده و وارد عرصه انتخاب می‌شوند، فردی که در هفته‌های آخر بیشترین استقبال را از سوی مردم داشته باشد به طور کامل از طرف جبهه اصلاحات مورد حمایت قرار می‌گیرند.

این فعال اصلاح طلب درباره حضور علی لاریجانی به عنوان گزینه مورد نظر اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰، تصریح کرد: تاکنون بحثی در خصوص حضور علی لاریجانی به عنوان چهره اصلاح طلب مطرح نشده و اصلاح طلبان هیچ دعوتی از وی برای حضور در انتخابات نکرده اند.

افکار

مطالب مرتبط

آخرین اخبار