۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

اقدام جنجالی بمب نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی خبرساز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری؛ اگرچه امید نورافکن سابقه بازی در استقلال را دارد اما طی سال‌های اخیر همیشه شایعه حضورش در پرسپولیس داغ بوده است. هیچ پنجره‌ای پشت سر گذاشته نمی‌شود، جز اینکه حرف و حدیث‌هایی در مو...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری؛ اگرچه امید نورافکن سابقه بازی در استقلال را دارد اما طی سال‌های اخیر همیشه شایعه حضورش در پرسپولیس داغ بوده است. هیچ پنجره‌ای پشت سر گذاشته نمی‌شود، جز اینکه حرف و حدیث‌هایی در مورد حضور این بازیکن در پیراهن قرمز مطرح شود. به‌هرحال نورافکن یک بازیکن چند پسته و باکیفیت است و جای تعجب ندارد که پرسپولیس دنبال او باشد، از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد خود این بازیکن هم نسبت به حضور در جمع سرخپوشان بی‌میل نیست.

با این حال تاکنون چنین فرصتی فراهم نشده است. نورافکن هم‌اکنون در عضویت سپاهان است و تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارد. حتی در همین زمستان هم زمزمه جذب او از سوی پرسپولیس به گوش می‌رسید اما باشگاه اصفهانی باید رضایتنامه می‌داد که تحت هیچ شرایطی این کار را نمی‌کرد؛ آن هم به مقصد رقیب مستقیمش در کورس قهرمانی!

در پایان فصل اما امید آزاد خواهد شد و اینجا ممکن است داستان او با پرسپولیس وارد یک فاز متفاوت شود. در خبرها آمده بود نورافکن فعلا به پیشنهاد تمدید قرارداد سپاهان پاسخ نداده که این اتفاق می‌تواند «معنادار» باشد. سپاهان عادت به تمدید زودهنگام قرارداد با بازیکنانش دارد؛ شبیه کاری که ۲فصل پیش با پیام نیازمند انجام داد. گویا چنین پیشنهادی به نورافکن هم شده که او قبول نکرده است. کسی چه می‌داند؛ شاید در تابستان، پست دفاع چپ پرسپولیس با بازیکن مورد علاقه دراگان اسکوچیچ پر شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار