۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

حمایت ویژه از معلمان خبرساز شد/ اقدام جهادی برای آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس؛  ایمان ایمانی فر در بازدید ستادی از شهرستانها و مناطق جهرم، لارستان، جویم و گراش در نشست صمیمی با رئیس، اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش و هیئت های اندیشه ورز و شورای کانون ...

رتبه بندی و اعتراضات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس؛  ایمان ایمانی فر در بازدید ستادی از شهرستانها و مناطق جهرم، لارستان، جویم و گراش در نشست صمیمی با رئیس، اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش و هیئت های اندیشه ورز و شورای کانون بسیج فرهنگیان این شهرستانها و مناطق با اعلام  خبر افتتاح دفاتر حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان فارس برای اولین بار در کشور، اظهار داشت: راه اندازی این دفاتر پس از تاکید مدیرکل آموزش و پرورش فارس مبنی بر ضرورت حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان در راستای حفظ شان و منزلت انها انجام می گیرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: به زودی یک دفترمرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش فارس و پنج دفتر نیز در ادارات آموزش و پرورش یکی از نواحی شیرازو چهار شهر در چهارسوی استان برای اولین بار در کشور راه اندازی خواهد شد.

نماینده ویژه مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این دیدار ها همچنین گفت: جریان تعلیم و تربیت در فارس در مسیر متعالی تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و تحقق سند تحول بنیادین در حال گام برداشتن است.

ایمانی فر با تاکید بر نقش و جایگاه ارزشمند فرهنگیان‌، از تلاش مدیرکل و تیم اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بر ارتقای این جایگاه خبرداد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: امروز جریان نظام مند تعلیم و تربیت فارس با کارآمدی در جهت پیش روندگی و پیش برندگی، نوشوندگی و نو کنندگی نظام تعلیم و تربیت استان گام بر می دارد.

ایمانی فر گفت: مدیریت جهادی و انقلابی مدیر کل آموزش و پرورش فارس نقش محوری این جریان است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار