۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

شرط لیوژنر ایرانی برای حضور در پرسپولیس+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،شرط لیوژنر ایرانی برای حضور در پرسپولیس+جزئیات. علی قلی زاده در شرایطی می تواند به لیگ برتر فوتبال ایران برگردد که تا ۴۸ ساعت آینده قراردادش را فسخ کرده باشد علی قلی زاده بر سر دورا...

نقل و انتقالات پرسپولیس | رقم نهائی قرارداد پرسولیس با این ستاره ملی پوش + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،شرط لیوژنر ایرانی برای حضور در پرسپولیس+جزئیات. علی قلی زاده در شرایطی می تواند به لیگ برتر فوتبال ایران برگردد که تا ۴۸ ساعت آینده قراردادش را فسخ کرده باشد

علی قلی زاده بر سر دوراهی قرار گرفته است. رسانه های بلژیکی از بیماری همسر این بازیکن خبر داده و تاکید کرده اند قلی زاده به همین دلیل و به خاطر وضعیت همسرش قرار است به فوتبال ایران برگردد.

در این میان نباید این نکته را فراموش کرد که زمان کوتاهی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی مانده و تیم های ایرانی خواهان او، باید قلی زاده را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند. به همین دلیل قلی زاده به شرطی می تواند پس از نقل و انتقالات زمستانی، به عنوان بازیکن آزاد به لیگ ایران بازگردد که تا دو روز دیگر قراردادش را با باشگاه شارلوا فسخ کرده باشد.

شاید بحث حضور قلی زاده در لیگ برتر ایران بسیاری از اهالی فوتبال را یاد مصاحبه اخیر امید نورافکن بیاندازد که مدعی شد قلی زاده در بازگشت به ایران ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند:

من می‌دانم، شاید هم دوست نداشته باشند که بگویم ولی علی قلی‌زاده به شدت پرسپولیسی است. او واقعا پرسپولیسی است و اگر بخواهد به ایران بیاید، قطعا پرسپولیس را انتخاب می‌کند.

صحبت هایی که احتمال حضور قلی زاده را در پرسپولیس زیاد می کند. اما سوال اصلی خبرنگاران حوزه پرسپولیس و هواداران این تیم این است که یحیی گل محمدی اصلا برای جذب این بازیکن بزرگ و ملی پوش از خود تمایلی نشان خواهد داد یا نه.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار