۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

خبر مهم شبانه درباره رتبه بندی معلمان | باید هزینه نظام رتبه بندی معلمان به صورت کامل تامین شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمدمهدی مفتح در نشست علنی امروز ( چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و درآمدی درصد قابل توجهی از مردم خوب نیست، گفت: متاسفانه کم نیستند افرادی که...

رتبه بندی معلمان- ردیف امتیاز دهی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمدمهدی مفتح در نشست علنی امروز ( چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و درآمدی درصد قابل توجهی از مردم خوب نیست، گفت: متاسفانه کم نیستند افرادی که با حقوق دریافتی ماهیانه شان تامین صحیح و درست هزینه زندگی برای شان مشکل جدی شده است و این جدای از تعداد قابل توجه جوانان بدون درآمد و جویای کار است. از دولت انتظار می رود با اتخاذ و اعمال تصمیمات صحیح اقتصادی در حل اساسی و زیربنایی مشکلات اقتصادی کشور ، ایجاد اشتغال برای جوانان و بهبود معیشت مردم اقدامات سریع و جدی به عمل آورد.

مفتح ادامه داد: هرچند لایحه بودجه سالیانه کل کشور که شاید از جهتی مهمترین لایحه اقتصادی سالیانه دولت است و هم اکنون در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در دست بررسی و رسیدگی است از این منظر کمبودها و مشکلات جدی داشته باشد از کمیسیون تلفیق و مجلس انتظار می رود با ورودی کارشناسانه نقاط ضعف و کمبود لایحه را جبران و انتظار جدی و بر حق مردم مبنی بر اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی شان را محقق کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش نهاد انسان ساز و مرکز تربیت نسل آینده کشور است که در تمامی تصمیمات و از جمله تصمیمات اقتصادی کشور باید به طور جدی مورد توجه باشد شروع به اجرای نظام رتبه بندی معلمان پس از سال ها نسیم امیدی از این وزارتخانه مهم بود که باید همچنان استمرار داشته و موجب احیای اعتماد در کالبد این نهاد مهم کشور شود. کمیسین تلفیق باید در بررسی و تنظیم بودجه آموزش و پرورش به تامین کامل هزینه نظام رتبه بندی معلمان اقدام کند. همچنین به سازمان نوسازی مدارس جهت بهبود شرایط فیزیکی مدارس کشور و همین طور رسیدن به دانش آموزان مناطق محروم از نظر تغذیه رایگان توجه کامل را جلب می کنم.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار