۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

آخرین خبر از لیست مازاد استقلال/ ۳ آبی پوش از پرتگاه سقوط از استقلال نجات یافتند+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،آخرین خبر از لیست مازاد استقلال/ ۳ آبی پوش از پرتگاه سقوط از استقلال نجات یافتند+جزئیات. بنا بر اعلام رسمی علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال این تیم در فرصت باقی مانده ت...

آخرین خبر از لیست مازاد استقلال/ ۳ آبی پوش از پرتگاه سقوط از استقلال نجات یافتند+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،آخرین خبر از لیست مازاد استقلال/ ۳ آبی پوش از پرتگاه سقوط از استقلال نجات یافتند+جزئیات. بنا بر اعلام رسمی علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال این تیم در فرصت باقی مانده تا بسته شن پنجره زمستانی دو بازیکن جدید بخدمت خواهد گرفت و از آنجایی که لیست استقلال پر است تنها دو بازیکن از لیست استقلال خارج خواهند شد.

اولین بازیکنی که مجبور به ترک اردوی آبی ها می شود، آمانوف ازبک است که به نظر می رسد خودش هم متوجه شده شانسی دیگر برای بازی در ترکیب تیم آبی ندارد.

دومین بازیکنی که مجبور به ترک اردوی آبی می شود، سیاوش یزدانی است که این روزها با نامه ریکاردو ساپینتو در تمرینات استقلال حاضر نمی شود.

با این حساب بازیکنانی چون سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی و سجاد شهباززاده از قرار گرفتن در لیست فروش استقلال نجات پیدا کردند و هم چنان در اردوی تیم آبی باقی می مانند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار