۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

گزینه جدیدی امپراتور برای جانشینی یورگن خان لو رفت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،گزینه جدیدی امپراتور برای جانشینی یورگن خان لو رفت+جزئیات. پرسپولیسی‌ها اصلا فکرش را نمی‌کردند که ستاره گلزن خودشان را خیلی زود و حتی قبل از پایان نیم فصل نخست از دست بدهند. رفتن ...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،گزینه جدیدی امپراتور برای جانشینی یورگن خان لو رفت+جزئیات. پرسپولیسی‌ها اصلا فکرش را نمی‌کردند که ستاره گلزن خودشان را خیلی زود و حتی قبل از پایان نیم فصل نخست از دست بدهند. رفتن لوکادیا به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس حسابی دست گل‌محمدی را در خط حمله خالی کرد و این تیم در چند بازی بدون مهاجم تخصصی به میدان رفت.به غیر از لوکادیا که جدا شد، نفراتی مثل دیاباته و آل کثیر شرایط بازی را تا قبل از بازی مقابل ذوب آهن نداشتند و مهاجمانی مثل عبدی و پاکدل هم عملکرد خوبی نداشتند.پاکدل که همین چند روز قبل از پرسپولیس جدا شد و دیگر عضوی از این تیم نیست. همچنین با توجه به اینکه سایر مهاجمان پرسپولیس شرایط خوبی ندارند، یحیی در نقل و انتقالات نیم فصل از مدیران باشگاه درخواست جذب یک مهاجم باکیفیت کرد.بعد از جدایی لوکادیا از گزینه‌هایی مثل علیپور، مغانلو، زاهدی و … به عنوان جانشین‌های احتمالی ستاره هلندی نام بردند ولی پیگیری‌های ما نشان داد هیچکدام از این نفرات اولویت اصلی یحیی گل‌محمدی نبودند. یحیی مهاجمی در حد لوکادیا می‌خواهد و از مدیران پرسپولیس خواسته تلاششان را برای جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت در نیم فصل انجام دهند.

طی چند هفته گذشته فیلم مهاجمان خارجی بسیار زیادی به دست یحیی گل‌محمدی رسیده ولی او هنوز انتخاب نهایی‌اش را انجام نداده است. یحیی می‌خواهد با وسواس زیاد این کار را انجام دهد تا بتواند جانشین لوکادیا هم مثل خودش باکیفیت باشد.همانطور که طی روزهای گذشته خبر دادیم، پرسپولیس طی چند روز قبل با یک بازیکن برزیلی مذاکره کرد ولی در همان ابتدا این مهاجم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد و اعلام کرد که حاضر نیست به ایران بیاید.گزینه بعدی سرخ پوشان ولینتون بود که این بازیکن به خاطر شرایط جذب بازیکن خارجی در ایران نتوانست به پرسپولیس بیاید و حضورش در این تیم منتفی شد. گزینه بعدی سرخ پوشان لئاندرو پریرا است که مذاکرات خوبی با این بازیکن انجام شده و حتی توافق اولیه هم با این بازیکن صورت گرفت.هرچند گزینه اصلی پرسپولیس و یحیی گل محمدی همین بازیکن است و سرمربی پرسپولیس امیدوار است خیلی زود این بازیکن را در تمرینات ببیند، ولی پریرا تنها گزینه پرسپولیس نیست و مدیران صدرنشین لیگ برتر به صورت همزمان با یک گزینه دیگر هم وارد مذاکره شدند تا درصورتیکه به هر دلیل توافق با پریرا انجام نشد، گزینه دوم را به خدمت بگیرند و جذب کنند.شنیده‌های ما حاکی از آن است که گزینه دوم پرسپولیس هم یک مهاجم برزیلی است که سابقه بازی در فوتبال آسیا را دارد و اگر به هر دلیلی با لئاندرو پریرا توافق حاصل نشد، او را برای عقد قرارداد به ایران بیاورند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار