۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

کری خوانی سنگین اسطوره پرسپولیس برای استقلال و سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،کری خوانی سنگین اسطوره پرسپولیس برای استقلال و سپاهان. پرسپولیس در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر و در حساس ترین بازی هفته باید در اهواز به مصاف شاگردان جواد نکونام برود. جمشید شاه م...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،کری خوانی سنگین اسطوره پرسپولیس برای استقلال و سپاهان. پرسپولیس در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر و در حساس ترین بازی هفته باید در اهواز به مصاف شاگردان جواد نکونام برود. جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس  می گوید: نیمه دوم بازی با ذوب آهن اصفهان را شاگردان یحیی گل محمدی فوق العاده بازی کردند. البته پرسپولیس در فصل جاری مثل یک قهرمان بازی می کند و کیفیت بسیار بالایی از خود نشان می دهد در حالی که تقریبا بدون مهاجم و با ۶ هافبک بازی را آغاز می کند.

او ادامه می دهد: شیخ دیاباته پس از هفته ها به زمین آمد و مقابل ذوب آهن بازی کرد. موقعیت های خوبی هم نصیب این بازیکن شد اما آنچنان که باید و شاید قدر این موقعیت ها را ندانست. من فکر می کنم اگر همین موقعیت در اختیار عیسی آل کثیر قرار بگیرد او می تواند برگ برنده پرسپولیس باشد.

شاه محمدی ضمن اشاره به وضعیت عیسی آل کثیر خاطرنشان می کند: من هم قبول دارم عیسی به دلیل پارگی رباط صلیبی نتوانسته است خیلی خوب تمرین کند و هنوز با آمادگی آرمانی گذشته فاصله دارد اما او را باید بازی به بازی آماده کرد. او می تواند ۱۰ دقیقه، ۱۵ یا ۲۰ دقیقه بازی کند و با بازی کردن به شرایط اوج گذشته خود برسد. آل کثیر مهاجم با کیفیت و متعصبی است و فراموش نمی کنم با انگشت پای شکسته برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد  و گل زد.

مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص خرید مهاجم برزیلی نیز تصریح می کند: واقعیت اش را بخواهید من خیلی خوشبین نیستم که بتوانیم مهاجم با کیفیت خارجی بخریم. بازیکن برزیلی که از لیگ ژاپن دیپورت می شود لابد مصدوم یا نزول کرده است. مهاجمی که گلزن باشد را به راحتی ژاپنی ها از دست نمی دهند. یورگن لوکادیا یک استثنا بود که نمی دانم چرا قبول کرد در ایران بازی کند و دیدیم چگونه هم رفت. به اعتقاد من با این بودجه و گرانی ارز و دلار باشگاه های ما نمی توانند بازیکن خارجی با کیفیت بخرند و بهتر است به استعدادهای داخلی توجه شود. پرسپولیس الان آل کثیر و حتی مهدی عبدی را دارد که در گذشته نشان داده اند می توان به آنها اعتماد کرد.

او در خصوص بازی حساس با فولاد خوزستان نیز یادآور می شود: شکی وجود ندارد که فولاد خوزستان تیم قوی و پرانگیزه ای است اما این پرسپولیس به راحتی تسلیم نمی شود. پرسپولیس یحیی گل محمدی با شکست بیگانه است و آن باخت مقابل تراکتور هم یک اتفاق بوده است و بعید می دانم دیگر تکرار شود. انشالله بچه های پرسپولیس با تمرکز بالا و ارائه یک بازی هوشمندانه بتوانند با دست پُر و سه امتیاز از اهواز به تهران برگردند.

شاه محمدی در پایان می گوید: لازم می دانم یک نکته ای را بگویم که به نظر من نه استقلال، نه سپاهان و نه هیچ تیم دیگری در فصل جاری حریف پرسپولیس نیستند. پرسپولیس با همین بازی روان و تاکتیکی می تواند قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد و حتی معتقدم پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را نیز دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار