۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

درمورد مربی جدید تیم ملی لهستان را بیشتر بدانید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،درمورد مربی جدید تیم ملی لهستان را بیشتر بدانید. ماه گذشته چندین رسانه لهستانی از جمله PZPN و Polsat اعلام کردند فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، در کمیته‌ تیم‌های ملی فدر...

درمورد مربی جدید تیم ملی لهستان را بیشتر بدانید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،درمورد مربی جدید تیم ملی لهستان را بیشتر بدانید. ماه گذشته چندین رسانه لهستانی از جمله PZPN و Polsat اعلام کردند فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، در کمیته‌ تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال لهستان حضور دارد و به زودی رسما به عنوان جانشین چسلاو میخنیویچ معرفی شده و به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور شروع به کار خواهد کرد.

این خبر امروز تایید شد و سانتوس با اعلام فدراسیون فوتبال لهستان هدایت تیمی را برعهده گرفت که روبرت لواندوفسکی را به عنوان ستاره جهانی در اختیار دارد. لهستان با میخنیویچ در یک هشتم نهایی جام جهانی مغلوب فرانسه شد و سانتوس هم نتوانست با پرتغال در جام جهانی موفق عمل کند و در یک چهارم نهایی مغلوب مراکش شدند تا سانتوس نیز به کار خود در پرتغال پایان دهد.

او پرتغال را قهرمان یورو ۲۰۱۶ و لیگ ملت های اروپا ۲۰۱۹ کرده بود. قرارداد سانتوس تا جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد و اولین ماموریتش رساندن لهستان به یورو ۲۰۲۴ خواهد بود.

سانتوس وظیفه دارد رکورد ضعیف لهستان را در تورنمنت های مهم بهبود بخشد. از سال ۱۹۸۶، تیم ملی لهستان تنها در یک جام جهانی (۲۰۲۲) و یک جام ملت های اروپا (۲۰۱۶) از مرحله گروهی صعود کرده است. او سابقه هدایت یونان را نیز در کارنامه دارد. پائولو بنتو و استیون جرارد هم دیگر گزینه های مربیگری لهستان بودند ولی تجربه جهانی بیشتر این مربی ۶۸ ساله کمک کرد تا او جانشین میخنیویچ شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار